Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,54 (18%)
Discounted price*:
2,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:598157
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Citāti raisa atziņas
“Es taču jums teicu, Burdonkl, ka veikals ir par mazu. Pienāks diena, kad sienas būs jānoārda līdz pat Šuazela ielai. Jūs redzēsiet, kāda drūzma būs nākamo pirmdien!”
Ja uzņēmuma vadītājs redz, ka konkrētā vieta uzņēmumam nes peļņu, tas mēģinās uzņēmumu paplašināt, lai piedāvātu pēc iespējas dažādāku preci klientam.

Secinājumi
Vieta ir viens no svarīgākajiem mārketinga elementiem
Uzņēmumam jābūt vietā, kurā apgrozās daudz cilvēku, lai tas iegūtu peļņu
Mazākiem uzņēmumiem nevajadzētu darboties «lielo» uzņēmumu apkārtnē, ja reklāma nav ļoti piesaistoša
Svarīgi zināt uzņēmuma mērķauditoriju, lai uzņēmums atbilstoši varētu izvietot preci
Ilggadēji klienti arī var kļūt par klientiem citam uzņēmuma
19.gadsimta mārketings daudz neatšķiras no mūsdienu mārketinga

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Vietas analīze Emīla Zolā romānā "Dāmu paradīze"”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/598157

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register