Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,99
You save:
0,39 (13%)
Discounted price*:
2,60
Purchase
Add to Wish List
ID number:671307
Evaluation:
Published: 23.01.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Extract

Dabiskais cilvēks ir labestības un mīlestības pilns, viņa dvēseles dzīles ir maigas un cēlas, tikpat cik dabiska ziedošanās. Taču, līdzko cilvēka dzīvē iesaistās prāts, parādās godkāre, patmīlība, egoisms, skaudība, varaskāre. Šajās pārdomās balstās Ruso atziņas saistībā ar sociālo filosofiju un pedagoģiju.

Visā apgaismības laika filosofijā tieši audzināšanai tiek pievērsts milzum daudz vērības. Ruso arī audzināšanas filosofijā iesaistīja savu dabas filosofiju. Viņaprāt, vislabāk bērnu audzināšanu būtu atstāt pašas dabas ziņā. Ruso uzskata, ka galvenais ir visu paveikt, neko nedarot iespēju robežās ļaut bērnam pašam visu atklāt un saprast senās patiesības. Ruso audzinātājiem izvirza īpašas prasības būt noturīgam, pašaizliedzīgam, uzmanīgam un spēt pasargāt.

Ž.Ž.Ruso citāti
Pirmais solis pretī labajam – nedarīt ļaunu.
Visefektīvākais paņēmiens padarīt savu bērnu nelaimīgu – pieradināt, ka nekad nesaņems atteikumu.
Tieši tad, kad man nekā netrūka, es jutos visnelaimīgākais cilvēks pasaulē.
Maksājot parādu, es izpildu pienākumu, dāvinot – sagādāju sev prieku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register