Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:188351
 
Evaluation:
Published: 02.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Zilā okeāna stratēģijas piemērs
“The Body Shop” , uzskatot sevi par labdarības sabiedrību, ignorēja visus krāšņos uz dizainu, iepakojumu tendētos aspektus, kas valdīja kosmētikas nozarē. Tā vietā kompānija izstrādāja tēlu, kas bastīts uz produkta funkcionalitāti, tā samazināja cenas un ieviesa pieticīgāku iepakojumu. Patiprināta uzmanība un vērtība tika piešķirta dabīgām sastāvdaļām, veselīgam dzīvesveidam un ētiskiem apsvērumiem.

“The Body Shop” produkti uzrunāja pilnīgi jaunu klientu grupu, kuriem rūpēja dabiskums, uzņēmuma izvirzītās vērtības. Tas ļāva samazināt izmaksas, kas kosmētikas nozarē visbiežāk ir augstas iepakojumu un reklāmu dēļ.

Šobrīd uzņēmums pievēršas dzīvnieku aizsardzībai pret testēšanu, cilvēktiesībām, planētas saudzēšanai un cilvēku pašapziņas celšanai.
Šīs vērtības uzņēmums izceļ kā galvenās, tādējādi apsteidzot konkurentus piederības, zaļās domāšanas ziņā. Kopš uzņēmuma uzsākšanas brīža, ir finansēti tūkstošiem projekti visā pasaulē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register