Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208673
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Politiskās reklāmas un to veidi    5
1.1.  Politisko reklāmu veidi 13. Saeimas vēlēšanās    5
1.2.  Tiešās un slēptās politiskās reklāmas    5
2.  Partiju budžeti    7
2.1.  Ziedojumi    7
2.2.  Biedru naudas    7
2.3.  Finansējums no valsts budžeta    8
2.4.  Partiju izejošā nauda    8
2.5.  Izdevumi pa reklāmu veidiem    8
3.  Naudas un vēlēšanu rezultātu kopsakars    11
3.1.  Vienas balss un vienas deputāta vietas izmaksas    11
3.2.  Korelāciju diagramma    11
3.3.  13. Saeimas vēlēšanās sasniegtais caurmērs    11
4.  Valoda un citi izteiksmes līdzekļi politiskajās reklāmās    12
4.1.  Politisko partiju reklāmās izmantotie saukļi un to analīze    12
5.  Individuālo reklāmu ietekme uz kandidāta izredzēm    14
5.1.  Kandidātu ranžējums    14
  Secinājumi    15
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    16
  Atsauces    17
  Pielikumi    19
Extract

5.1. Kandidātu ranžējums
Partijas kandidātus ranžē vienā vai divās kolonās. Kandidāta vietu ranžējumā var ietekmēt dažādi aspekti, piemēram,
● Kandidāta objektīvā atpazīstamība. Pēc neoficiālas informācijas dažas partijas ranžē kandidātus savos sarakstos, izmantojos socioloģisku firmu pakalpojumus, kuri nosaka dažādu kandidātu klātbūtni plašsaziņas līdzekļos, interneta vietnēs, pēta kādā kontekstā un cik bieži par kandidātu raksta un runā cilvēki.40
● Kandidāta reputācija savā partijas valdē un galveno sponsoru vidū. Grūti izmērāms faktors, taču tas var netieši izpausties, ja kandidātam piedāvā mazāk izdevīgu apgabalu vai apgabalu, kur kandidātu partijas materiālos rāda biežāk un kandidāts biežāk piedalās priekšvēlēšanu pasākumos.41
● Kandidāta vārds. Piemēram, ja tas viegli atpazīstams garuma vai neparastuma dēļ.42
● Kandidāta individuālās reklāmas - papīra lapiņas ar kandidāta foto vēlētāju pastkartēs, foto, kalendāri un citi suvenīri ar kandidāta vārdu, sociālo tīklu aktivitātes, klātienes tikšanās ar vēlētājiem un dalība pasākumos.43

Secinājumi
1. Vislabāko rezultātu ieguvušās partijas lielākoties izceļas ar uzmanību piesaistošiem un oriģināliem saukļiem.
2. Aprēķinot viena vēlētāja balss un viena deputāta vietas izmaksas, ņemot vērā aģitācijai tērēto naudu, autores secina, ka daudzas partijas tērējušas aģitācijas budžetu lieki.
3. Pēc 5% barjeras pārvarēšanas aģitācijas budžeta lietojumam nav nozīmes. Visas Saeimā iekļuvušās partijas aģitācijai tērējušas vismaz 200000 eiro, tomēr, tas nenozīmē, ka nauda lineāri iespaido vēlēšanu rezultātus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1381948
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register