Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
6,49
You save:
1,10 (17%)
Discounted price*:
5,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:163714
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas būtība un teorētiskie pamati    4
1.1.  Saziņas būtība un tās ietekmējošie faktori    4
1.2.  Runas sistēmas pamatkomponenti    5
1.3.  Komunikācijas barjeras    6
2.  Saskarsmes komunikatīvie procesi    8
2.1.  Saskarsme un savstarpējā saprašanās    8
2.2.  Verbālā saskarsme    9
2.3.  Neverbālā saskarsme    10
3.  Jauniešu vecumposma psiholoģiskais raksturojums    12
3.1.  Jauniešu saskarsmes struktūra    12
3.2.  „Es” attīstība jauniešiem    13
4.  Pētījums par jauniešu komunikācijas prasmēm    14
4.1.  Pētījuma metodes un norises apraksts    14
4.2.  Pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija    14
5.  Runas prasmju uzlabošana    27
  Secinājumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
  Pielikums    30
Extract

SECINĀJUMI
Zinātniski pētnieciskā darba mērķis bija balstoties uz teorētiskās un praktiskās izpētes rezultātiem par jauniešu komunikācijas prasmēm, noskaidrot un apkopot galvenos faktorus, kas ietekmē cilvēka komunikatīvo prasmju tendences, analizējot teorētisko literatūru.
Lai realizētu pētījuma mērķi tika izvirzīti pētījuma uzdevumi:
1. Teorētiski iepazīties ar saziņas būtību un galvenajiem saskarsmes procesiem.
2. Iepazīties ar vairāku psihologu jauniešu vecumposma raksturojumiem un analizēt to minētās tendences.
3. Apkopot un analizēt testa rezultātus.
4. Izstrādāt informējošu materiālu par runas prasmju pilnveidošanu un to iespējām.
Izvirzītie uzdevumi tika sasniegti ar teorētiskās literatūras palīdzību, savukārt, lai sasniegtu pētījuma mērķi, autore veica anketēšanu portālā www.visidati.lv ar 18- 25 gadīgiem jauniešiem.
Analizējot praktiskajā daļā gūtos datus par jauniešu komunikatīvo prasmju tendencēm, tie sasaucās ar teorētiskajām atziņām. Galvenā atziņa izriet, ka komunikācijas efektivitāte un tendences jauniešu vidū ir atkarīgas ne tikai no runas iemaņām, bet arī tā, cik prasmīgi cilvēks tās spēj pielietot. Pamatojoties uz kvantitatīvo pētījumu datiem, visbiežāk novērotā jauniešu vecumposma tendence ir sevis pašierobežošana, kur iespējams vilkt paralēles ar psihologa F.Perlza atziņu, ka zems pašvērtējums nereti saistīts ar nelabvēlīgu, noraidošu un neuzticīgu attieksmi pret citiem, kas tiešā veidā parādās saskarsmē
Tāpēc balstoties uz anketas rezultātiem, tika izstrādāts informējošs materiāls, kas palīdzētu uzlabot un pilnveidot runas prasmes.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „18-25 gadīgu jauniešu komunikācijas prasmes”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/163714

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register