Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:189508
 
Evaluation:
Published: 17.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
  Iztirzājums    6
  Kas ir intelektuālā atpalicība?    6
  Intelektuālās atpalicības cēloņi un klasifikācija    7
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu domāšanas īpatnības    10
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu atmiņas īpatnības    14
  8-10 gadu vecu intelektuāli atpalikušu bērnu uzmanības īpatnības    16
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Katrs vecāks vēl savam bērnam visu to labāko, kaut arī kāds viņš būtu. Kad pienāk laiks vest bērnu uz skolu, atliek tikai izvēlēties to labāko variantu. Ne visiem bērniem masu skolas ir vispiemērotākās. Intelektuāli atpalikušajiem bērniem vispiemērotākā būtu palīgskola, kurā tiek uzstādītas viņiem atbilstošas prasības vai arī tiks sniegta speciāla palīdzība. Ievietojot šādu bērnu masu skolā var drīzāk notikt attīstības lejupslīde nevis augšana. Tāpēc ir nepieciešams zināt šādu bērnu psihiskās īpatnības, lai nepadarītu viņu stāvokli vēl sliktāku, lai zinātu, kā viņus mācīt, jo tas ir iespējams.
Zinot intelektuāli atpalikušo bērnu psihes aspektus, var izpētīt kādu reālu bērnu, kuram iespējams ir vajadzīga atbilstoša aprūpe vai stimulēšana, jo tieši videi un atbalstam ir ļoti liela nozīme šo bērnu attīstībā.
Masu skolā dod standartizētus uzdevumus, kurus intelektuāli atpalikušie bērni nespēj adekvāti izpildīt. Ja šādu bērnu ievieto masu skolā, tad viņa pašapziņa mazinās un spējas mācīties arī .
Skolas gados par vissvarīgāko kļūst uzticētais uzdevums – spēja to izpildīt. Šis arī ir viens no kritērijiem, pēc kuriem var noteikt, vai bērns ir intelektuāli atpalicis. Runājot par to, S. J. Rubinšteins [С.Я. Рубинштейн] raksta: ” Jēdziens “ intelektuālā (garīgā) atpalicība” nenosaka konkrētu saslimšanu, bet tikai to, kādas ir dotā bērna iespējas attiecībā uz skolas zināšanu iemācīšanos”.
Faktus par garīgo atpalicību arī var attiecināt uz intelektuālo atpalicību, jo īpašība, kas raksturo garīgo atpalicību ir vājš intelekts. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1314742
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register