Apdrošināšana ir loti svarīga mūsu dzīves daļa. Apdrošināšana ir saistīta gandrīz ar visām mūsu darbības sfērām, tāpēc mums ir jāzina pēc iespējas vairāk par tās likumiem un specifiku.
Latvijā apdrošināšana ir loti izplatīta, tāpēc gan privatpersonas, gan uzņemumi var brīvi apdrošināties gandrīz pret jebkuru nelaimes gadījumu. Latvijas apdrošināšanas tirgū ir daudz konkurējošo kompāniju, kas, savukārt, ir loti labi, jo tas stimulē pakalpojumu uzlabošanu.
Ir loti labi, ka Latvijas apdrošinašānas sistema ir plaša, ir specīga konkurence, kura dod iespēju parastam patērētājam brīvi izvēlēties labāko un piederīgāko sev apdrošināšanas veidu.
Kursa darba mērķis ir noskaidrot apdrošināšanas aktualitāti, izanalizēt apdrošināšanas firmas un noskaidrot, kuri mārketinga vides faktori ietekmē apdrošināšanas kompānijas darbību, kā arī kādas ir iespējas un prioritātes AAS “BALVA” šajā tirgū pēc SVID analīzes rezultātiem.…