Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232979
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
2000 - 2010 years
Extract

If ir viens no lielākajiem riska apdrošinātājiem Baltijā un lielākais riska apdrošinātājs Ziemeļeiropā, kas apkalpo ap 3,6 miljonu klientu un nodarbina ap 6900 darbiniekus. If pieder Somijas uzņēmumam Sampo Group. 
If koncerns radies 1999. gadā apvienojoties Skandināvu kompānijām Skandia un Storebrand. 2002. gada februārī koncernam pievienojās Sampo P&C.
Latvijas tirgū If Latvia darbību uzsāka jau 1998. gadā, kā Sampo grupas uzņēmums, tolaik strādājot ar nosaukumu Sampo Latvia.
Tā kā 2001. gadā Sampo koncerns savas nedzīvības apdrošināšanas operācijas apvienoja ar If, Sampo Latvija kļuva par If koncerna uzņēmumu un mainīja nosaukumu uz If Latvia.
If piedāvā pilnu riska apdrošināšanas pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem Zviedrijā, Norvēģijā, Somijā, Dānijā, Baltijas valstīs un Krievijā. 
If Latvia ir pirmais apdrošinātājs, kas Latvijā piedāvā iegādāties apdrošināšanas polises un pieteikt KASKO negadījumu internetā, If Online sistēmā, par ko saņēmusi LIKTA inovāciju balvu Platīna Pele nominācijā "Biznesa attīstība un e-komercija" un LR Ekonomikas ministrijas un LIKTA atzinības rakstu par ieguldījumu e-komercijas attīstībā.
2008.gadā If Latvja saņēmusi visaugstāko novērtējumu gan starp dzīvības, gan nedzīvības apdrošināšanas sabiedrībām Latvijas Apdrošināšanas Brokeru asociācijas apkopotajā apdrošinātāju reitingā. 
misijas un pamatvērtības

AAS „If Latvija” misija ir: „ Mēs uzņemamies riskus, lai Jums par tiem nebūtu jāuztraucas”.
Darbības stratēģija un mērķi ir:
Uzņēmuma stratēģija ir balstīta uz trīs pamat kritērijiem:
1) Kāpināt biznesa apjomus straujāk nekā apdrošināšanas tirgus;
2) Sasniegt labus rentabilitātes rādītājus visos galvenajos apdrošināšanas veidos;
3) Nodrošināt augstu klientu apmierinātības līmeni. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register