Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:450498
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Zīmola teorētiskais raksturojums    4
1.1.  Zīmola būtība un rašanās    4
1.2.  Spēcīgi zīmoli, to priekšrocības un pārmērības    5
1.3.  Zīmola elementi    6
1.4.  Zīmola elementu izvēles kritēriji    7
1.5.  Zīmola vārda izvēle    8
1.6.  Zīmola “stipruma” struktūra (Interbrand Brand Strength Formula)    9
2.  AAS Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle    11
2.1.  Uzņēmuma radīšana un īpašnieku dinamika    11
2.2.  AAS Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāles darbības raksturojums    11
2.3.  Seesam Life Insurance mārketinga aktivitāšu raksturojums    13
2.4.  AAS Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāles zīmola maiņas analīze    14
3.  AAS Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāles zīmola maiņas iespaids    17
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    24
Extract

Ievads
Latvijas ekonomiskās izaugsmes pasliktināšanās neizdzēšami atstāj iespaidu uz katru nozari, kā ražojošajā, tā arī pakalpojumu sfērā. Sakarā ar kredītu krīzi, vienīgā sfēra, kas ir manāmi ieguvusi, ir parādu piedziņa. Apdrošināšanas tirgus pirmās krituma pazīmes uzrādīja jau sākoties 2008.gada otrajai pusei. Ņemot vērā finanšu krīzes radīto pakalpojumu apjoma un kompāniju apgrozījuma kritumu, šis uzskatāms par labvēlīgu laika posmu, lai veiktu dažādas strukturālas reformas, kas vērstas gan uz uzņēmumu iekšējās vides un sistēmas optimizāciju, gan arī uz jaunām metodēm un pārmaiņām esošo un potenciālo klientu saskarsmes veicināšanai ar uzņēmumu.
Apdrošināšanas akciju sabiedrība Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāle, no 2008.gada 27.februāra ieguvusi jaunu īpašnieku – Wiener Stadtische Versicherung AG Vienna Insurance Group –, ir nesen mainījusi nosaukumu un zīmolu, lai veicinātu atpazīstamību Latvijas dzīvības apdrošināšanas tirgū un nošķirtu sevi no AAS Seesam Latvia, kas ir nedzīvības apdrošināšanas kompānija un kurai jau vairākus gadus ir pavisam citi īpašnieki. No 2009.gada aprīļa uzņēmuma nosaukums ir Compensa Life Vienna Insurance Group SE Latvijas filiāle.
Pamatojoties uz autora interesi, tika nolemts veikt sīkāku veiksmīgu zīmolu teorijas un priekšnosacījumu, kā arī uzņēmuma līdzšinējās darbības un mārketinga aktivitāšu analīzi, kā arī veikt aptauju, kurā tiktu noskaidroti cilvēku pirmie viedokļi attiecībā uz Seesam Life zīmola maiņu un tā tālāku ietekmi.
Darba mērķis – Izpētīt un noskaidrot AAS Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāles nosaukuma un logo maiņas nepieciešamības iemeslus un izvēlētā jaunā varianta efektu no Latvijas iedzīvotāju skatupunkta.
Darba uzdevumi:
1.Veikt izpēti par zīmola rašanās un būtības teoriju un veiksmīga zīmola radīšanas kritērijiem;
2.Analizēt AAS Seesam Life Insurance SE Latvijas filiāles zīmola efektivitāti, kompānijas panākumu dinamiku Latvijas dzīvības apdrošināšanas tirgū un mārketinga stratēģiju;
3.Izpētīt un analizēt AAS Seesam Life zīmola maiņas iemeslus, jaunā zīmola potenciālu;
4.Veikt aptauju bezmaksas aptauju interneta vietnē www.visidati.lv par AAS Seesam Life atpazīstamību, mārketinga stratēģijas efektivitāti un potenciālo jauno kompānijas veidolu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1128354
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register