Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,81 (18%)
Discounted price*:
3,68
Purchase
Add to Wish List
ID number:524921
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Virzīšana kā mārketinga pamatelements    6
1.1.  Preču virzīšana tirgus metodes    7
1.2.  Virzīšanas veidu apraksts    7
1.2.1.  Reklāma    7
1.2.2.  Pārdošanas veicināšana    9
1.2.3.  Sabiedriskās domas veidošana (publicitāte) - netiešā reklāma    10
1.2.4.  Tiešā pārdošana    10
2.  Uzņēmums „Latvijas Balzams” mārketinga tirgus raksturojums    12
2.1.  Vēsture un misija    12
2.2.  Tirdzniecības markas uzņēmumā „Latvijas balzams”    13
2.2.1.  Sortiments    14
2.2.2.  Vadošas markas    15
3.  „Latvijas Balzams” virzīšanas veidi    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    21
  Informācijas avoti    22
  Pieliekums    23
Extract

Mārketings ir sociāls process, kas nodrošina patērētāju vēlmju identificēšanu, fokusējot tās konkrēta produkta vai pakalpojuma virzienā un virzot šo produktu vai pakalpojumu tirgū. Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga pasākumu kompleksa elementiem. Galvenais mērķis produkta virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu.
Galvenie produkta virzīšanas veidi ir reklāma, pārdošanas veicināšana, publicitāte (sabiedriskās domas veidošana),tiešā pārdošana. Virzīšanas piemērā autore apskatīja „Latvijas Balzams” uzņēmumu.
 Latvijas balzama meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā, kad sāk darboties Rīgas valsts degvīna noliktava Nr.1. Pirmais pasaules karš spirtoto dzērienu tirdzniecību uz laiku pārtrauca, bet jau Latvijas neatkarības laika sākumā spirta fabrikas darbība tika atjaunota. Tad dienā tika pildītas vidēji 25 000 – 26 000 pudeles alkohola.
Darbā ir apskatīti materiāli par Latvijas Balzama uzņēmumu, kurš ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijas valstīs un modernākā alkohola ražotne Latvijā.

Darba mērķis:
Izanalizēt virzīšanas nozīmi produkta realizācijā un līdz ar to peļņas palielināšanos uzņēmuma „Latvijas Balzams” piemērā.
Uzdevumi:
1)Iepazīties ar mārketinga literatūru.
2)Pilnveidot savas zināšanas par reklāmu, pārdošanas veicināšanu, netiešo reklāmu, tiešu pārdošanu.
3)Novērtēt informāciju par „Latvijas Balzamu” uzņēmuma datiem.
4)Papildināt savas zināšanas tirgus analīzē.
5)Izdarīt secinājumus par uzņēmumu „Latvijas Balzams ” virzīšanos Latvijas tirgū.
Metodes:
1)Teorētiskās literatūras analīze.
2)Pētnieciska metode.
3)Novērojumi.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma "Latvijas Balzams" virzīšanas metodes Latvijas tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/524921

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register