Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135305
 
Evaluation:
Published: 16.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konkurence    4
1.1.  Uzņēmuma tiešo konkurentu atklāšana    4
1.2.  Konkurences situāciju raksturojums    5
2.  SIA Abonēšanas centrs Diena pēc SVID analīzes    8
3.  SIA Abonēšanas centrs Diena tiešo konkurentu atklāšana    10
4.  SIA Abonēšanas centrs „Diena” un VAS Latvijas Pasts konkurētspēja    13
4.1.  Konkurences situācija    13
4.2.  Salīdzinošā analīze starp SIA Abonēšanas centru „Diena” un VAS Latvijas pasts    14
4.3.  Metodes cīņā ar konkurentiem    19
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Visur eksistē tirgus, kur cilvēki sanāk kopā, lai pirktu un pārdotu savas preces un pakalpojumus. Brīvā tirgus ekonomikas sistēmā patērētāji un ražotāji maina savas preces un pakalpojumus daudzos konkurējošos tirgos. Ekonomiskā sacensība, konkurence ir tirgus saimniecības neatņemama pazīme, uzņēmumu ekonomiskās rīcības un motivācijas elements. Uzņēmējus arvien nomāc problēma, kā cīnīties ar konkurentiem un kā paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju. Iespējams, ka katrs varētu izdomāt arvien kaut ko jaunu un nebijušu.
Mana kursa darba mērķis ir: Atklāt SIA Abonēšanas centrs Diena tiešos konkurentus, kā arī metodes cīņā ar tiem.
Lai sasniegtu mērķi, izvirzīju šādus uzdevumus:
1.Apkopot teorētiskos materiālus par konkurenci
2.Analizēt SIA Abonēšanas centru Diena pēc SVID
3.Noteikt SIA Abonēšanas centrs Diena tiešos konkurentus un analizēt pēc SVID
4.Noteikt konkurences situāciju, veikt salīdzinošo analīzi un noteikt metodes cīņā ar konkurentiem.
Konkurence ir firmas stratēģija un tāda ekonomiski pastāvīgu firmu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam.
Mūsdienu konkurences teorijas pamatlicējs Maikls Porters (Hārvardas universitātes profesors) savās grāmatās uzsver, ka konkurētspēju var paaugstināt ar diviem līdzekļiem:
zemākām izmaksām;
specializāciju.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1144200
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register