Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:560572
 
Evaluation:
Published: 26.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Adopcijas jēdziens un būtība, tās tiesiskais regulējums Latvijā   
2.  Personas, kuras var adoptēt   
2.1.  Nepilngadīgās personas adopcija   
2.2.  Nepilngadīgās personas adopcija, ja adoptētājs dzīvo ārvalstīs   
2.3.  Pilngadīgās personas adopcija   
2.4.  Vairāku personu adopcija   
3.  Adopcijas dalībnieku jēdziens un viņu piekrišana   
4.  Statistikas dati   
Extract

Jaunās paaudzes audzināšana, tās fiziskā un garīgā attīstība ir viens no ģimenes svarīgākajiem pienākumiem. Valsts pēc iespējas sniedz palīdzību vecākiem un personām, kuras aizvieto tos, bērnu audzināšanas lietās. Valstī katru gadu palielinās bērnu dārzu, internātskolu un citu bērnu iestāžu skaits.
Bērnu audzināšana, viņu tiesību un brīvību aizsardzība, pirmkārt, ir vecāku pienākumi, tāpēc Ģimenes tiesības regulējošās normas ir vērstas ne tikai uz vecāku tiesību aizsardzību, bet arī uz vecāku atbildības par bērnu audzināšanu pastiprināšanu.
Ģimenes tiesības uzstāda augstākas prasības ne tikai attiecībā pret nolaidīgiem vecākiem, bet arī augstāko atbildību par vecāku pienākumu nepildīšanu. Piemēram, Civillikums paredz gadījumus, kad var atņemt vecāku tiesības, tas ir, lemj par vecāku varas pārtraukšanu [3;16.p;CL 198.p]; kā arī citus ierobežojumus.
Kā darba autors jau minēja, aizgādība par bērniem, tas ir tiešais un dabīgs vecāku pienākums. Bet gadījumos, kad nepilngadīgie bērni kādu iemēslu dēļ zaudē to, rūpes par šiem bērniem uzņemas sabiedrība un valsts.
Valstī tiek darīts viss, lai bārabērnu, kā arī citu bērnu dzīve būtu laimīga un priecīga, lai viņi nejustos vientuļi. Palīdzība ir daudzveidīga, tā izpaužās caur plašu valsts un sabiedrisko bērnu iestāžu tīkliem, kur tiek veidoti visiem nepieciešamie apstākļi vispusīgai un aktīvai bērnu fiziskai un garīgai attīstībai.
Izlasot daudzus dažādus zinātniskus rakstus darba autors pamanīja, ka daudzi cilvēki šodien, runājot par adopciju, patiesībā neapzinās par ko tieši ir runa, jo bieži vien jauc terminu “adopcija” ar tādiem jēdzieniem kā, piemēram, aizbildnība, aizgadnība vai arī aizgadība. Tāpēc darba autors sava darbā skar tieši tos jautājumus, kas, viņaprāt, ir saistīti ar šo problēmu.
Darbā tiek izskatīti jautājumi, kuri ir saistīti ar adopciju, kā arī tiek pierādīts, ka adopcija tiek noteikta kādas personas aizsardzības un šīs personas tiesību aizsardzības mērķos. Autors plaši izskata jautājumus par adopcijas jēdzienu un būtību, adopcijas dalībnieku tiesības un pienākumus, to piekrišana, pārskata statistikas datus par adoptēto bērnu skaitu pedējos gados utt.
Darbs tika uzrakstīts pamatā izmantojot spēkā esošos likumus un citus tiesību aktus, piemēram, MK noteikumus un Starptautiskās konvencijas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1140712
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register