Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:266878
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Aerobikas vēsture    5
2.  Aerobikas fizioloģiskā ietekme uz cilvēka organismu    6
3.  Aerobikas vispārīgs raksturojums    8
4.  Aerobikas nodarbību struktūra un vadīšanas metodika sākumskolā    16
5.  Fiziskās attīstības raksturojums 7– 10 gadu vecumā    20
6.  Fizisko spēju attīstīšanās līdzekļi sākumskolā    21
7.  Praktiskā daļa    24
  Secinājumi    27
  Pielikums    28
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Secinājumi
1. Aerobiku ieviesa 1968. gadā amerikāņu veselības vingrošanas speciālists Kenets Kūpers – grāmatas “Aerobika” autors. Vārds aerobika cēlies no grieķu valodas – “aero” gaiss, “bios” dzīve. aerobika ir sistemātiska, ilgstoša, mēreni intensīva, sirds un plaušu stimulējoša vingrinājuma pielietošana ar to saprotot skriešanu, peldēšanu un citas cikliskas darbības. Galvenais mērķis ir palielināt skābekļa patēriņu, tas savukārt palielina spēku, arī sirds muskuļu spēku, vecina asinscirkulāciju, nostiprina muskuļu sistēmu, uzlabo plaušu ventilāciju.
2. Aerobika mūsdienās ir kļuvusi populāra un daudzveidīga. Katram ir iespēja izvēlēties sev tīkamu vingrošanas stilu - ūdens aerobiku, step - aerobiku, kalanētiku, tae - bo.
3. Bērna vispārējās fiziskās sagatavotības līmenis ir atkarīgs no tā, kā attīstītas viņa fiziskās īpašības: spēks, ātrums, kustību koordinācija, izturība, lokanība.
4. Vispusīga fiziskā sagatavotība ir pamats skolēna tālākai fiziskai attīstībai. Bez pietiekamas vispusīgās fiziskās sagatavotības kustību prasmes sporta veida vingrinājumos attīstās lēni. Vienlaicīgi var veidoties nevēlamas kompensējošas kustības, kas izpaužas kļūdainā vingrinājumu izpildē. Tas parasti ir raksturīgs pusaudžiem un jauniešiem, kad norit strauja kognitīvā un emocionālā attīstība.
5. Kompleksa fizisko īpašību attīstība ir pamats sekmīgai kustību prasmju un iemaņu attīstībai. Sākumsskolas vecuma bērni veiksmīgi sāk apgūt kustības, kuru izpildīšanai nepieciešama precizitāte, atsevišķu muskuļu grupām saskatot tā darbības, ātruma, lokanības un spēka piepūle. Kustību prasmju un iemaņu apguve norit paralēli ar fizisko īpašību attīstību. Līdz augšanas perioda beigām bērni nedrīkst nodarboties ar vienveidīgu un maksimālu spēka treniņu, jo muskuļu šķiedru palielināšanās notiek tikai tad, kad organismā pietiekamā daudzumā ir vīrišķie hormoni (nepieciešami muskuļu protīna sintēzei), tas ir, ap 10 gadu vecumu.
6. Koordinācijas attīstīšanai labvēlīgākais periods ir 5–12 gadi. Koordinācija bērniem
visstraujāk attīstās 7 gadu vecumā. Jaunākajā skolas vecumā turpinās tās pilnveide, kas
labvēlīgi ietekmē kustību apguves veidošanos. Optimālais posms kustību koordinācijas
attīstīšanai zēniem ir no 9 līdz 12 gadiem, bet meitenēm no 8 līdz 11 gadiem.
7. Aerobikas nodarbības jāvada pēc iepriekš sagatavotām programmām. Ļīdzekļiem jābūt piemērotiem (atbilstošiem) vecumam, dzimumam, fiziskās attīstības līmenim.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register