Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,37 (15%)
Discounted price*:
2,12
Purchase
Add to Wish List
ID number:960971
Author:
Evaluation:
Published: 08.06.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Zīmola, paziņa (pazīst zīmolu un laiku pa laikam to ir redzējuši), zīmola draugs (pozitīva attieksme pret zīmolu, tomēr neizjūt nekādu īpašu saikni) vai zīmola cienītājs (izjūt spēcīgu pieķeršanos, zīmols neapšaubāmi kļūst par iecienītāko izvēli).?’’ Uz šo jautājumu lielākā daļa respondentu atbildēja, ka ir neapšaubāmi zīmola cienītāji, jo garšo gan Tērvetes alus, gan patīk jāt ar Tērvetes zirgiem. Savukārt pārējie respondenti minēja, ka esot zīmola draugi, jo ne vienmēr pērk tikai Tērvetes alu, bet citreiz izvēlas arī kādu citu. Tā ka neviens no respondentiem neatbildēja, ka ir vienkāršs zīmola paziņa, tad varu secināt, ka zīmols tā patērētājiem izraisīja pozitīvas emocijas.

Secinājumi.
Vietējais laikraksts pa visam noteikti atbalstīja vietējo uzņēmumu, tāpēc arī daudzi raksti, sludinājumi un reklāmas bija saistītas tieši ar Agrofirmu ‘’Tērvete’’. Uzskatu, ka zīmols attīstījās labi, galvenokārt, dēļ interesantajām reklāmas kampaņām. Ne jau katrai firmai izdodas noorganizēt kādu skaistu aktivitāšu dienu, zem kuras slēpjas ļoti laba reklāma. Uzskatu, ka pilnīgai zīmola attīstības ir vajadzīgas pozitīvas atsauksmes par to, un tādas agrofirmai bija pavisam noteikti. Cilvēki allaž bija apmierināti ar rīkotajām zirgu sacensībām un alus dzeršanas sacensībām. Lai piesaistītu klientu, pakalpojuma sniedzējiem ir jāspēj piesaistīt nevis viena noteikta auditorija, bet gan dažāda. Un Agrofirmai ‘’Tērvete’’ tas pavisam noteikti izdevās ar savām lieliskajām kampaņām.
Pēc intervijām varu secināt, ka zīmols cilvēku vidū nepavisam nebija svešs. To pazina ne tikai vietējie Dobeles rajona iedzīvotāji, bet gan par to zināja arī ārpus Latvijas robežām. Tātad zīmols sasniedza savu- auditorija tika piesaistīta, prece pārdota un pakalpojumi izmantoti. Zīmols prata izcelties citu zīmolu vidū.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,27 €
Work pack Nr. 1354464
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register