Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214848
 
Evaluation:
Published: 05.09.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tūrisma nozares analīze    2
1.1.  Tūrisma nozare Latvijā un pasaulē    2
1.2.  Tūrisma veidi, formas un produkts    4
1.3.  Aktīvais tūrisms    5
2.  Aktīvā tūrisma centra „Eži” vispārīgs raksturojums    7
2.1.  Uzņēmuma struktūra    7
2.2.  Aktīvā tūrisma centra „Eži” tūrisma produkta raksturojums    8
3.  Aktīvā tūrisma centra „Eži” tūrisma produkta – sporta spēļu izpēte    10
3.1.  Sporta spēļu attīstība    10
3.2.  Sporta spēļu norise    11
3.3.  Norises laiks    11
3.4.  Norises vieta    11
3.5.  Sporta spēļu pasākuma programma    12
3.6.  Reklāmas aktivitātes    15
3.7.  Izmaksu struktūra    16
4.  Pētījumu analīze - patērētāju viedoklis par Aktīvā tūrisma centra „Eži” tūrisma produktu    18
  Secinājumi    23
  Priekšlikumi    24
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Lai varētu vispārīgi sākt analizēt tūrismu, tā veidus, produktu un attīstību vispirms ir jāzin, kas slēpjas aiz tūrisma definīcijas. Kad mēs domājam par tūrismu, pirmkārt mums tas saistās ar cilvēku ceļošanu, draugu un radu apciemošanu, atvaļinājuma un sava brīvā laika pavadīšanu. Cilvēku brīvā laika pavadīšana mēdz būt dažāda, katrs savu brīvo laiku pavada patīkami, baudot dažādas aktivitātes - sportojot, sauļojoties, runājot, dziedot, ceļojot, lasot un izbaudot dabas skaistumu.[8., 4 lpp] Tūrisma likumā jēdziens definēts: „Tūrisms ir personas darbības, kas saistītas ar ceļošanu un uzturēšanos ārpus savas pastāvīgās dzīvesvietas brīvā laika pavadīšanas, lietišķo darījumu kārtošanas vai citā nolūkā ne ilgāk kā vienu gadu.”[1.] Tūrismam piemīt šādas īpašības:
Tūrisma piedāvājums nav pirmās nepieciešamības prece;
Liela atkarība no klientiem;
Tūrisma produkta specifika;
Tūrisma ietekme uz apkārtējo sabiedrību un vidi;
Tūrisma piedāvājums – komplekss piedāvājums.
Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme. Pēc Autores domām Latvija ir ne tikai bagāta zeme, bet ar izdevīgu ģeogrāfisko stāvokli, bagātu kultūrvēsturisko mantojumu, kūrortu tradīcijām un mazpārveidoto dabu. Latvijai ar tās nepārblīvēto dzīves telpu, mēreno klimatu, bagāto dabas un kultūras mantojumu, kūrortu tradīcijām, kvalificētiem speciālistiem un viesmīlīgiem cilvēkiem, ir visas iespējas kļūt par pievilcīgu zemi ārvalstu un vietējiem tūristiem. Jau sen zināms, ka cilvēku iecienīts brīvā laika pavadīšanas veids ir bijis ceļošana un ar to saistītas nodarbošanās. Tūrisma pirmsākumi meklējumi jau vairākus gadu tūkstošus pirms mūsu ēras. Gadsimtu gaitā no vienkāršas izklaides, piedzīvojumu meklēšanas, svētceļojumiem tūrisms ir izaudzis visā tā lielajā daudzveidībā un šodien norisinās visdažādākajos veidos - uz sauszemes un tās dzīlēs, uz ūdens un gaisā. Arvien garāki atvaļinājumi, labāk apmaksāts darbs un daudzveidīgākas, vienkāršotākas ceļošanas iespējas gadu no gada pasaulē veicina tūrisma apjoma pieaugumu. …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1126042
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register