Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:914578
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Literatūras apraksts    4
  Pētījumi par skolēnu alkohola lietošanas paradumiem    6
  Problēmas ētiskie aspekti    6
  Secinājumi    7
  Ieteikumi    7
  Izmantotā literatūra    9
Extract

Secinājumi
1. Alkoholisko dzērienu lietošanas paradumus nosaka dzimums un vecums.
2. Dažāda veida alkoholisko dzērienu lietošana biežāk sastopama zēnu populācijā nekā meiteņu.
3. Jaunieši, kuri bieži lieto alkoholu, kavē skolu, ir sliktas sekmes, ir novērojama vardarbība un dažādas uzvedības izmaiņas.
4. Attiecības ar vecākiem nosaka skolēnu alkohola lietošanas paradumus

Ieteikumi
1. Skolēni vairāk skolās veselības mācības stundās būtu jāizglīto par alkohola lietošanas kaitīgo ietekmi uz veselību.
2. Lai mazinātos pusaudžu alkohola lietošana, lielāka uzmanība valsts mērogā būtu jāvērš uz skolēnu iespējām pavadīt brīvo laiku pēc skolas dažādās ārpussklases aktivitātēs kopā ar draugiem un vienaudžiem, ierīkojot pie skolām sporta laukumus un organizējot dažādus interešu pulciņus.
3. Tā kā ģimene ir tā galvenā vieta, kurā bērns aug un mācās dažādus veselības paradumus, vecākiem būtu lielāka uzmanība jāvērš uz bērnu uzraudzību. Jo nereti uzmanības trūkums no vecāku puses „liek” bērniem meklēt domubiedrus un sabiedrotos ārpus ģimenes, nereti veicot veselībai riskantas aktivitātes.
4. Latvijā jau ilgāku laiku veiksmīgi darbojas Veselību veicinošo skolu projekts, kurā aktīvi darbojas vairāk kā 100 skolas. Tas ļauj ne tikai padziļināti gūt skolēniem zināšanas par veselības veicināšanu un veselības izglītību, bet arī attīstīt pozitīvas savstarpējās attiecības ar skolotājiem, veidojot tās demokrātiskas un draudzīgas un piedalīties dažādās ārpus stundu aktivitātēs. Līdz ar to, lai turpmāk skolēni arvien vairāk par skolām izteiktos pozitīvi un viņiem patiktu atrasties skolās, tām skolām, kuras nav iesaistījušās šajā projektā, būtu nepieciešams tajā iesaistīties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register