Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,47 (19%)
Discounted price*:
2,02
Purchase
Add to Wish List
ID number:232091
Evaluation:
Published: 18.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Marketinga vides raksturojums bankas produktiem Rumānijas tirgū    4
2.  Iemesli, kāpēc nepieciešams ieviest kredītkarti Rumānijas tirgū, un iespējamie draudi    5
3.  Kredītkarte ietekme uz pārējiem bankas pakalpojumiem    7
4.  Mērķa tirgus raksturojums    7
5.  Alpen Bankas jauna produkta pozīcija izvēlētajam tirgus segmentam    8
Extract

5. Alpen Bankas jauna produkta pozīcija izvēlētajam tirgus segmentam
Lai veiksmīgi ieviest jaunu produktu bankas vispirms izpēta izvēlēto tirgus segmentu un izdomā vairākās iespējas un veidus, kā piedāvāt klientiem to. Lai jauns piedāvājums būtu konkurentspējīgs tirgū, tiek izmantots mārketinga MIX, kas raksturo produktu, to cenu, vietu un virzīšanu tirgū. Tā kā tiek izvēlēts bagāto cilvēku segments, banka liek uzsvaru uz produktu, to īpašībām, papildus pakalpojumiem un priekšrocībām, ko klients saņem kopā ar to kredītkarti.
Parasti bankas piedāvā kredītkartes divos veidos – MasterCard un Visa. Kartes derīguma termiņš ir no 1 līdz 3 gadiem. Karte ir izgatavota no kvalitatīva materiāla, kas nodrošinās ikdienišķu kartes lietošanu. Kartes dizains vai ir jau izstrādāts, un klientiem tiek piedāvāti vairāki varianti, vai tiek piedāvāts izstrādāt savu kartes dizainu, piemēram, izmantojot savu fotogrāfiju un attēlu, mīļākas krāsas un citas iespējas padarīt karti īpašu. Savu kredītkarti var saņemt bankas filiālē, pārrakstot līgumu un saņemot konsultāciju pie bankas darbinieka par visiem saistītiem pakalpojumiem. Karte ir aktīva uzreiz, un klients var uzreiz izmantot to savos nolūkos.
Kopā ar kredītkarti klients iegūst ekskluzīvu dizainu, kvalitatīvu apkalpošanu, ātru operāciju izpildi, tajā skaitā pārskaitījumu veikšanu, un drošības sajūtu par saviem līdzekļiem.
Lai paziņotu klientiem par jauna produktu ieviešanu, banka var izmantot mārketinga starpnieku pakalpojumus, publicēt reklāmu sava mājaslapā, kā arī sazināties ar klientiem pa telefonu vai e-pastu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Alpen Bankas situācijas analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/232091

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register