Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307058
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Extract

Visas alternatīvās teorijas ir radušās noteiktā vēsturiskā laikā un bija apjausto aktuālo problēmu praktiski nozīmīgi risinājumi. Visas alternatīvās teorijas ir konvencionālas un atklāj vienas personas pedagoģisko uzskatu sistēmu. Visas aplūkojamās alternatīvas ir reliģisko ideju caurvītas. To autoriem bērns ir dievišķa radība.
Katra alternatīva no autora un atbalstītāju viedokļa ir dibināta uz vislabākajām idejām. Katras alternatīvās teorijas veselumu pauž autora izvēlētais cilvēktēls vai bērntēls, kas savā dziļākajā būtībā ir stabils integrāls veidojums. Visās alternatīvās cilvēktēls tiek nošķirts no bērntēla. Alternatīvā audzināšana sākas ar bērntēla apjausmu.
Lai bērna audzināšana būtu mērķtiecīga, vispirms tā jāizzina teorijas un metodoloģijas līmenī. Teorija dod atbildi uz jautājumu, kas un kāds ir katras izglītības alternatīvas bērntēls, kā to izprot, cik tas ir pilnīgs un atbilst sava laka uzskatiem. Metodoloģija – sniedz atbildi, kādas vispār aktivitātes jāīsteno, lai sekmētu bērna audzināšanu atbilstoši šim bērntēlam.
Metodoloģisko zināšanu pamats ir zināšanas par procesu – par lietas rašanos, attīstību un sabrukumu.
Visu alternatīvu pamataksiomas ir garazinātniskas vai humānpedagoģiskas, un tas nozīmē, ka bērns, skolēns un cilvēks vispirms tiek aplūkots tai aspektā, ar ko viņš būtiski atšķiras no citām dzīvajām būtnēm.
Visas alternatīvas tver cilvēku plašā intervālā ar centrālo elementu – dvēsele. Kad bērns tiek plānots, tad vecāki domā par sava bērna dvēseli, turklāt tikai labestībā un mīlestībā. Bērna dvēsele sākas ar savu vecāku domām par viņu. Visu alternatīvu nākamā aksioma atzīst, ka garīgums izkopjams katrā cilvēkā, bet tikai ar garīguma kopšanai atbilstošiem līdzekļiem. Pirmais līdzeklis ir doma (arī gars).
Alternatīvas māca audzināt cilvēku kā garīgu būtni. Tās bērna subjektīvo veseluma uztveri ļoti respektē – māca izjust pret to cieņu, bijību un izmantot pedagoģiskos nolūkos.
Garazinātne ir pretmets dabas zinātnēm un nav saistāma ar teoloģiju. Tā ir zinātne par cilvēka dvēseli, garu, garīgumu. Garazinātnē prioritāra ir cilvēka apziņa, domas un emocijas.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1194223
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register