Mūsdienās vieglo alkoholisko dzērienu, it īpaši alus patēriņš, ir liels, tādēļ, lai noskaidrotu reālo situāciju, nepieciešams veikt analīzi par alus tirgu. Alus ražotāji izmanto dažādas metodes, reklāmas veidus, lai konkurētu savā starpā un iegūtu patērētāja uzmanību. Alus ražotāji saskaras ar ierobežojumiem. Tiem ir jāievēro likumdošana un saskaņā ar to jāveido savs tēls un reklāma.
Pētījuma mērķis: izpētīt alus reklāmu efektivitāti un ietekmi uz klientu, tās biežumu un televīzijā un preses izdevumos, un atkarību no likumdošanas. Noskaidrosim, kādas ir alus ražotāju vājās un stiprās puses komunikācijā ar potenciālo un esošo klientu
Lai noskaidrotu alus reklāmu efektivitāti, mēs savā pētījumā veiksim 7 padziļinātās intervijas ar alus patērētājiem, kuru mērķis ir noskaidrot atbildes uz šādiem jautājumiem: Vai alus reklāma ir kļuvusi pamanāmāka?; Vai reklāma, dažādas akcijas ir galvenie noteicošie iemesli tam, kādu alus šķirni patērētājs iegādāsies? Mūsu pētījumā veiksim arī interviju ar kādas alus darītavas sabiedrisko attiecību speciālistu.
Aplūkosim TNS tirgus pētījumus un CSP datus, alus darītavu mājas lapas, kā arī likumdošanu, kas ir ietekmējusi alkohola tirdzniecību un reklāmu.…