Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:432977
 
Evaluation:
Published: 02.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Likumdošana    4
2.  Alus reklāmas preses izdevumos    7
3.  Alus reklāmas internetā    9
4.  Alus reklāmas televīzijā    10
5.  Interviju kopsavilkums    11
6.  Ekspertu viedokļi    12
  Nobeigums    13
  Pielikums    14
1.att.  Alus Aldaris reklāmas logo    14
2.att.  Alus lietošanas paradumi    14
3.att.  Grupas „Prāta vētra” izlaistais alus Mītava    15
4.att.  Alus Mītava logo    15
5.att.  Intervijas paraugs    16
6.att.  Eksperta intervijas paraugs    19
Extract

Mūsdienās vieglo alkoholisko dzērienu, it īpaši alus patēriņš, ir liels, tādēļ, lai noskaidrotu reālo situāciju, nepieciešams veikt analīzi par alus tirgu. Alus ražotāji izmanto dažādas metodes, reklāmas veidus, lai konkurētu savā starpā un iegūtu patērētāja uzmanību. Alus ražotāji saskaras ar ierobežojumiem. Tiem ir jāievēro likumdošana un saskaņā ar to jāveido savs tēls un reklāma.
Pētījuma mērķis: izpētīt alus reklāmu efektivitāti un ietekmi uz klientu, tās biežumu un televīzijā un preses izdevumos, un atkarību no likumdošanas. Noskaidrosim, kādas ir alus ražotāju vājās un stiprās puses komunikācijā ar potenciālo un esošo klientu
Lai noskaidrotu alus reklāmu efektivitāti, mēs savā pētījumā veiksim 7 padziļinātās intervijas ar alus patērētājiem, kuru mērķis ir noskaidrot atbildes uz šādiem jautājumiem: Vai alus reklāma ir kļuvusi pamanāmāka?; Vai reklāma, dažādas akcijas ir galvenie noteicošie iemesli tam, kādu alus šķirni patērētājs iegādāsies? Mūsu pētījumā veiksim arī interviju ar kādas alus darītavas sabiedrisko attiecību speciālistu.
Aplūkosim TNS tirgus pētījumus un CSP datus, alus darītavu mājas lapas, kā arī likumdošanu, kas ir ietekmējusi alkohola tirdzniecību un reklāmu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register