Personāla daļas vadītāja
AMATA APRAKSTS
1. Pamatpienākumi
1.1. plānot, vadīt, organizēt un koordinēt daļas darbinieku darbu, nodrošināt daļas nolikumā ietverto uzdevumu izpildi;
1.2. pārstāvēt daļas viedokli un intereses savas kompetences ietvaros saskarsmē ar citām Sabiedrības daļām, citām organizācijām un iestādēm;
1.3. piedalīties sanāksmēs, kurās tiek apspriesti daļas kompetencē esošie jautājumi;
1.4. piedalīties sabiedrības darbu grupu darbā, kurās iekļauts personāla daļas vadītājs;
1.5. metodiski vadīt personāla daļas darbu, periodiski veikt pārbaudes;
1.6. sagatavot un pārbaudīt visu nepieciešamo personāldokumentu parakstīšanu, izņemot darba līgumus un rīkojumus;
1.7. organizēt un piedalīties darbinieku darbības un tās rezultātu novērtēšanā;
1.8. izskatīt sūdzības un iesniegumus daļai piekrītošos jautājumos;
1.9. piedalīties semināros, konsultācijās, apmācībās un citos pasākumos, kas saistīti ar pienākumu izpildi;
1.10. veikt ar direktora rīkojumiem noteiktos papilduzdevumus
…