Zemāk esošajos attēlos (skatīt attēlu nr. 5; nr. 6) ir iespējams redzēt to, vai respondenti ir apmierināti ar savu mobilo operatoru. Attēlā nr. 4 ir iespējams redzēt to, ka mobilā operatora Bite lietotāji ir apmierināti ar savu mobilo operatoru, jo 97% ir atbildējuši, ka „Jā”, viņus apmierina Bite piedāvātie pakalpojumi.
Savukārt, veicot zemāk esošā attēla analīzi (skatīt attēlu nr. 6) ir iespējams secināt to, ka tie respondeti, kas lieto LMT 79 % ir atbildējuši ar „Jā”, tādā veidā sniedzot pozitīvu atbildi uz jautājumu, vai šos respondentus apmierina šī mobilā operatora sniegtos pakalpojumus.
Salīdzinājumā ar Bite lietotājiem, ir iespējams secināt to, ka respondenti, kas lieto LMT nav tik ļoti pārliecināti par savu atbildi-mobilā operatora sniegtajiem pakalpojumiem, jo 13% ir atbildējuši ar „Drīzāk Jā”, kas liecina par to, ka lietotājie ir kaut kas tāds, kas viņus līdz galam neapmierina LMT sniegtajos pakalpojumos.…