-
Apsardzes uzņēmuma atvēršana Salaspils teritorijā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
I | TEORĒTISKĀ DAĻA | 4 |
1. | Apsardzes darbības likums. Vispārīgie noteikumi | 4 |
1.1. | Termini | 4 |
1.2. | Apsardzes darbības likums | 6 |
1.3. | Apsardzes darbības subjekti | 7 |
1.4. | Apsardzes pakalpojumu veidi | 7 |
2.1. | Speciālās atļaujas (licences) izsniegšana apsardzes darbības veikšanai | 8 |
2.2. | Apsardzes uzņēmuma tiesības | 8 |
2.3. | Apsardzes darbības ierobežojumi | 9 |
2.4. | Apsardzes moduļa galvenie veicamie uzdevumi | 10 |
3. | Latvijas privāto apsardzes uzņēmumu darbības aktualitātes | 11 |
3.1. | Latvijas apsardzes tirgus attīstības īsa vēsture | 11 |
3.2. | Tirgus situācija uz šodienu | 11 |
3.3. | Apsardzes tirgus problēmas | 12 |
4. | Salaspils lielākas apsardzes firmas | 13 |
5. | Latvijas drošības biznesa asociācija | 14 |
6. | ES ietekme uz apsardzes darbību Latvijā | 15 |
II | PRAKSTISKĀ DAĻA | 33 |
Secinājumi | 33 | |
Literatūras saraksts | 34 | |
Anotācija | 35 | |
Анотация | 36 | |
Pielikums | 38 |
Izvēlējos pētīt apsardzes uzņēmumu attīstību Salaspilī, jo šīs nozares pakalpojumi, manuprāt, vienmēr būs pieprasīti, īpaši krīzes laikā. Izvēlējos arī tāpēc, ka nākotnē pati gribu atvērt savu apsardzes uzņēmumu un kontrolēt visu, kas tajā notiek.
Darba mērķis ir pierādīt, ka ir izdevīgi atvērt apsardzes uzņēmumu Salaspils teritorijā.
Hipotēze – apsardzes uzņemumu Salaspilī atvērt ir rentabli.
Darba uzdevumi.
Teorētiskajā daļā:
1) izpētīt apsardzes uzņēmuma darbības likumus LR un sniegt ieskatu.
2)iepazīstināt ar apsardzes uzņēmumu pakalpojumiem.
3)analizēt Latvijas (Rīgas raj., tai sk. Salaspils teritorijas) apsardzes tirgus, lai uzzinātu tirgus situāciju uz šodienu.
4)izpētīt Eiropas Savienības ietekmi uz apsardzes uzņēmumu darbību Latvijā.
5)izpētīt Latvijas privāto apsardzes uzņēmumu darbības aktuialitāti.
Praktiskajā daļā:
6)analizēt zādzību skaitu Salaspilī un LR, kas palīdzētu izdarīt secinājumus par to, vai ir izdevīgi atvērt apsardzes uzņēmumu šajā teritorijā.
7)Analizēt zādzību statistiku pa gadiem.
8)Izpētīt un analizēt vai privātpersonas, tāpat kā apsardzes uzņēmumi, aizsargā savu īpašumu, dzīvokļus, pieslēdzot kādu no apsardzes sistēmām, lai savu īpašumu, preci pasargātu no zagļiem, vandāļiem, dzērājiem un citām līdzīgām personām.
9)Analizēt Salaspils teritorijas un LR lielāko apsardzes uzņēmumu apsargāšanas veidus.
10)Veikt S/VP analīzi.
11)Aprēķināt, cik, aptuveni, maksās apsardzes uzņēmuma atvēršana.
Pētījums metodes :
1)literatūra u.c. materiālu izpēte
2)anketēšana
3)mārketinga analīze.…
Zinātniski - pētnieciska darba mērķis veikt pētījumus par Latvijas apsardzes uzņēmumiem. ZPD - pamatuzdevums ir pierādīt, ka mazu apsardzes uzņēmumu Salaspilī ir rentabli atvērt. Struktūra: darbs sastāv no 2 daļām- teorētiskās daļas un praktiskās daļas. Teorētiskā daļa veltīta par apsardzes firmas atvēršanu. Īss ieskats par LR likumiem un tirgus situāciju uz šodienu . Apskatītas apsardzes tirgus problēmas, ES ietekme uz apsardzes darbību Latvijā, apsardzes uzņēmumu darbība. Ieskats par Salaspils lielākajām apsardzes firmām Praktiskajā daļā izanalizēti aptaujas rezultāti, kas iegūti aptaujājot 100 skolēnus. Noskaidrots, ka skolēni maz zin par lielākiem apsardzes uzņēmumiem Salaspilī, toties labi pārzin Latvijas lielākus apsardzes uzņēmumus. Analizēta zādzību statistika Latvijā, Salaspilī un pa gadiem, kurā tiek noskaidrots, ka apsardzes uzņēmumi krīzes situācija ir ļoti vajadzīgi. Sastādīta diagramma par Latvijas un Salaspils teritorijas lielākajiem apsardzes uzņēmumu apsargāšanas veidiem.
- Apsardzes uzņēmuma atvēršana Salaspils teritorijā
- Uzņēmuma „Aile grupa” darbības stratēģija
- Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Uzņēmuma „Aile grupa” darbības stratēģija
Research Papers for secondary school5
-
Uzņēmuma saimnieciskās darbības analīze
Research Papers for secondary school6
-
Uzņēmējdarbības būtība. Uzņēmuma jēdziens un mērķi
Research Papers for secondary school6
-
Uzņēmuma dibināšana
Research Papers for secondary school16
-
Izpēte jauna uzņēmuma "Coffee hand" mārketinga komunikāciju plānam
Research Papers for secondary school10