Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:626970
Evaluation:
Published: 16.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Extract

SECINĀJUMI
1. Kursa darba mērķis tika sasniegts, kā arī teorētiskās un praktiskās daļas uzdevumi tika izpildīti.
2. Uzņēmuma ārējās komunikācijas pilnveidošanai nepieciešama aktīvāka darbošanās sociālajos tīklos, tādējādi popularizējot uzņēmumu.
3. Uzņēmums ārējās komunikācijas īstenošanai izmanto tradicionālos komunikācijas kanālus.
4. Uzņēmumam ir lielas iespējas kļūt populāram sociālajos tīklos, jo uzņēmuma konkurenti tajos ir pasīvi.
5. Uzņēmuma valdes loceklis nav spējīgs produktīvi veikt savu darbu vienlaicīgi vairākās profesijās.
6. Teicamu mājas lapu izveidot ir grūti un tas aizņem daudz laika, kā arī finanses.
7. Uzņēmuma SIA „ TERENS ” mājas lapā nepieciešami uzlabojumi – pareizrakstība, pārskatāmība, piesaistošs saturs, ar ko iepazīstas esošie un topošie klienti.
8. Ārējā komunikācija Latvijā tiek īstenota tikai latviešu valodā, kas ir faktors neiegūt papildus objektus.

PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumam nepieciešama atsevišķa persona, kas pilda sabiedrisko attiecību darbu, veido ārējo komunikāciju, pievēršot komunikācijai lielāku vērību un vairāk laika.
2. Jāveido ārējā komunikācija ar plašāku mērķauditoriju, publicējot rakstus sociālajos tīklos krievu, angļu valodās, tādejādi iegūstot jaunus klientus un veicinot uzņēmuma popularitāti.
3. Uzņēmumam nepieciešama sabiedrisko attiecību stratēģijas izveide, veiksmīgākai uzņēmuma sabiedrisko attiecību darbībai.
4. Jāveic uzlabojumi mājas lapā, kas ir viens no galvenajiem uzņēmuma ārējās komunikācijas līdzekļiem un rada priekšstatu par uzņēmumu.
5. Nepieciešams veicināt aktīvu ārējo komunikāciju vismaz divos sociālajos tīklos.
6. Izveidot uzņēmuma reklāmu televīzijā, kādā izglītojošā raidījumā, piemēram, „Ražots Latvijā tādā veidā gūstot plašāku atpazīstamību.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Ārējā komunikācija ražošanas uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/626970

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register