Secinājumi
1. Zīmola Madara ideoloģijas pamatā ir četras pamatvērtības - kvalitāte, dabiskums un drošība, saknes Latvijā un cilvēcīgums.
2. Ārējā komunikācija uzņēmuma darbībā tiek izmantota, lai sazinātos ar ārējām mērķgrupām, informētu tās par uzņēmuma darbību, piedāvājumiem, aktualitātēm, veidotu uzņēmuma un zīmola tēlu.
3. Izplatītākās ārējās komunikācijas aktivitātes un instrumenti, kas pielietojami arī zīmola vadīšanā ir pasākumi, publicitāte medijos, dalība izstādēs, konkursos, vizuālie materiāli.
4. Zīmols Madara tiek vērtēts kā spēcīgs zīmols, kas pārstāv dabisku ražošanu un dabisku kosmētiku.
5. Arējās komunikācijas aktivitātes zīmola vadīšanā galvenokārt veic zīmola tēla, reputācijas veidošanu, veicina zīmola atpazīstamību, kā arī iepazīstina ar zīmola darbību, jaunumiem.
6. Zīmola vadīšanā visbūtiskākā ir publicitāte medijos un dažādi pasākumi, kas visprecīzāk atklāj zīmola raksturu.
7. Interesi par zīmolu rosina tieši vizuālie materiāli – veikalu interjers, logo, produktu iepakojums, arī reklāma.
8. Zīmola reputācijas veidošanā visbūtiskākie ir pasākumi, kurus zīmols atbalsts, kurus rīko vai kuros piedalās.
…