Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:774830
 
Evaluation:
Published: 16.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    5
1.1.  Ārējās komunikācijas veidošana    6
1.2.  Ārējās komunikācijas instrumenti    8
2.  ZĪMOLS    9
1.3.  Zīmola veidošana    10
1.4.  Zīmola vadīšana    12
2.  SIA „”MADARA COSMETICS”    14
2.1.  Zīmols Madara    14
2.2.  Ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā    15
2.3.  Efektīvākās ārējās komunikācijas aktivitātes zīmola Madara vadīšanā    17
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
  PIELIKUMS    26
Extract

Secinājumi
1. Zīmola Madara ideoloģijas pamatā ir četras pamatvērtības - kvalitāte, dabiskums un drošība, saknes Latvijā un cilvēcīgums.
2. Ārējā komunikācija uzņēmuma darbībā tiek izmantota, lai sazinātos ar ārējām mērķgrupām, informētu tās par uzņēmuma darbību, piedāvājumiem, aktualitātēm, veidotu uzņēmuma un zīmola tēlu.
3. Izplatītākās ārējās komunikācijas aktivitātes un instrumenti, kas pielietojami arī zīmola vadīšanā ir pasākumi, publicitāte medijos, dalība izstādēs, konkursos, vizuālie materiāli.
4. Zīmols Madara tiek vērtēts kā spēcīgs zīmols, kas pārstāv dabisku ražošanu un dabisku kosmētiku.
5. Arējās komunikācijas aktivitātes zīmola vadīšanā galvenokārt veic zīmola tēla, reputācijas veidošanu, veicina zīmola atpazīstamību, kā arī iepazīstina ar zīmola darbību, jaunumiem.
6. Zīmola vadīšanā visbūtiskākā ir publicitāte medijos un dažādi pasākumi, kas visprecīzāk atklāj zīmola raksturu.
7. Interesi par zīmolu rosina tieši vizuālie materiāli – veikalu interjers, logo, produktu iepakojums, arī reklāma.
8. Zīmola reputācijas veidošanā visbūtiskākie ir pasākumi, kurus zīmols atbalsts, kurus rīko vai kuros piedalās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register