Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:881804
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.10.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Cilvēkiem, apmeklējot ēdināšanas uzņēmumus, svarīgāka par ēdienu ir kopējā pieredze, kas arī atstās iespaidu par attiecīgo uzņēmumu. Viesi labprātīgi vēlēsies maksāt vairāk, ja tiks sagaidīti laipni un apkalpoti ar rūpību u n cieņu no viesmīļu puses. Par to lai viesi tiktu apkalpoti kvalitatīvi un labi, un iegūtu pozitīvu kopējo iespaidu par apmeklēto uzņēmumu, ir atbildīga gan ēdināšanas uzņēmuma vadība, gan darbinieki (Thompson, 2019).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register