Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:412652
 
Evaluation:
Published: 31.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma izmaksu iedalījums pēc to funkcijām un rakstura   
2.  Uzņēmuma darbības rezultātu analīze   
3.  Uzņēmuma bezzaudējuma punkta noteikšana   
4.  Uzņēmuma operatīvās sviras noteikšana   
5.  Uzņēmuma jūtīguma analīzes noteikšana   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
1. Vislielāko īpatsvaru no izmaksām sastāda pārdotās produkcijas ražošanas izmaksas. Straujāks pieaugums ir vērojams tieši pēdējā (2006.) gadā. To ietekmējušas ir gan darba algas strādājošajiem, gan degvielas izmaksas, gan pamatlīdzekļu nolietojums.
2. Pārdošanas izmaksas pakāpeniski pieaug, liecinot konkrētajā gadījumā par pārdošanas apjomu palielināšanos, kas tieši saistīts ar transporta, sakaru, reklāmas un mārketinga izmaksu palielināšanos.
3. Administrācijas izmaksu pieaugums ir saistīts ar algas administrācijai palielināšanos. Bez tam pieaudzis ir grāmatvežu skaits un palielinājušies kancelejas izdevumi.
4. Kopumā rādītāji liecina par uzņēmuma apgrozījuma pieaugumu, kas ir veicinājis arī peļņas palielināšanos, ekonomisko labumu pieaugumu.
5. A/S Aldaris efektīvi plāno un saskaņo savas izmaksas un ieņēmumus, par ko liecina arī peļņas/ zaudējuma aprēķina postenis – pārskata perioda peļņa vai zaudējumi pēc nodokļiem.
6. Lai uzņēmums neciestu zaudējumus, pieļaujamā apgrozījuma samazināšanās var būt 60%.
7. Vislielāko peļņu uz vienu vienību dod „Zelta” un „Luksus” alus ražošana, t.i., 0.15 LVL par katru realizēto litru. Visi trīs apskatītie uzņēmuma alus veidi sedz gan savas mainīgās, gan patstāvīgās izmaksas.
8. Aprēķinātā operatīvā svira 1.7% nozīmē – ja apgrozījums pieaugs par 1%, tad peļņa palielināsies par 1,7%.
9. A/S „Aldaris” cenu svārstības ir nelielas, jo uzņēmuma vadība lielu uzmanību pievērš mārketinga politikai, savu produkciju ar augstu kvalitāti virzot vidējo un augsto cenu segmentā.
10. Mainīgo izmaksu paaugstināšana par 1% samazina uzņēmuma peļņu par 7.3%. A/S „Aldaris” regulāri analizē savu izmaksu grupas, piegādātāju piedāvājumus un līguma nosacījumus.
11. Pastāvīgo izmaksu svārstības par 1% praktiski neietekmē uzņēmuma darbības rezultātus.
12. A/S „Aldaris” alus ir peļņu nesošs produkts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1132076
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register