Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909081
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  A/s ‘’Aldaris’’ īss apraksts un vēsture    3
3.  A/s ‘’Aldaris’’ mārketinga pasākumu komplekss    4
4.  Uzņēmuma ‘’Aldaris’’ mārketinga vides analīze    6
4.1.  Iekšējās vides raksturojums    6
5.  Patēriņš    10
6.  Aktivitātes    11
7.  Ārējās vides analīze    12
7.1  .Makro vides faktori    12
8.  Mārketinga ārējas vides faktori    13
8.1.  Demogrāfiskais faktors    3
8.2.  Kultūra    15
8.3.  Sociālais faktors    15
9.  Pircēji.    5
10.  Patērētāja raksturojums    17
11.  Konkurenti    18
12.  A/s ‘’Aldaris’’ SVID analīze    19
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Nosākuma noskaidrosim, kas ir mārketings. Pēc F. Kotlera domām mārketings ir cilvēku darbības veids, kas ir virzīts uz pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanu. Šim viedoklim var piekrist jo visas mārketinga darbības ir tiešām virzītas uz pircēju vai patērētāju vēlmju un vajadzību apmierināšanu.
Mūsu kursa darbs ir par akciju sabiedrību ‘’Aldaris’’ tirgus izpēti. Kursa darba mērķis ir analizēt akciju sabiedrības ‘’Aldaris’’ mārketinga iekšējo un ārējo vidi. Tādejādi ir jāuzstāda šādi uzdevumi:
1.Ir jāizpēta organizācijas mārketinga iekšējā vide, un tās ietekme uz organizāciju.
2.Ir jāizpēta organizācijas mārketinga ārējā vide, un tās ietekme uz organizāciju.
3.Jāizanalizē organizācijas vājās un stiprās puses, kā arī draudus un iespējas.
4.Veikt organizācijas SVID analīzi.
5.Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus veiksmīgai uzņēmuma tālākai darbībai.
Darbā pētījumu periods būs praktiski no 1998 līdz 2002. gadam tādējādi panākot precīzāku datu apkopojumu, bet dažās vietās tiks izmantots īsāks periods, kas ir saistīts ar pētāmo datu trūkumu.
Izmantotās literatūras un datu avotu grupas :
1)Uzņēmuma sniegtie dati;
2)Valsts statistiskie krājumi;
3)Interneta resursi;
4)Speciālā ekonomiskā literatūra;
5)2004. gada pieraksti uzņēmējdarbībā un tirgzinībās.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register