Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:525919
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Produkta markas tēls   
3.  A/S "Dzintars" produkta markas tēls   
3.1.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla veidošana   
3.2.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla lietošana   
3.3.  A/S „Dzintars” produkta markas tēla efektivitāte   
4.  Secinājumi   
Extract

4. Secinājumi
• Produkta marka ļauj izdalīt un pasniegt potenciālajiem pircējiem preces prestižu vai izcelt kādu tā lietošanas īpašību, vai pat vienlaicīgi vairākas šī produkta īpašības.
• Produkta markas izvēle liecina par uzticēšanos-gan produktam, gan uzņēmumam, kurš to ražo . Šo uzticēšanos nodrošina brenda sniegtais solījums un garantija, ka, iegādājoties produktu tas sniegs vēlamo labumu tā patēriņa rezultātā, mudina justies apmierinātam.
• A/S „Dzintars” savas produkcijas markas tēlu veido, radot iespaidu kā par uzņēmumu, kurš pieturas pie tradīcijām un ražo tikai dabīgu produkciju, turklāt, to darot, nekaitē videi.
• „Dzintars” ir brends, kurš ražo preces, kuras atbilst patērētāju vēlmēm un vajadzībām- ražojot to, kas ir nepieciešams, nevis mēģinot pārdot produktus, kuri ir saražoti.
• A/S „Dzintars” tendē savu produktu markas tēlu kā vietējo, Latvijā ražoto produkciju, kuras galvenais princips ir ražot tikai dabīgus produktus, tādejādi rūpējoties par savu patērētāju ķermeņa veselīgu kopšanu.
• Uzņēmums iekaro tirgu ar vienkāršību, ar savu produktu kvalitāti, bez liekiem papildus līdzekļiem un popularizēšanas.
• Lai arī brenda veidošana ir viens no galvenajiem jautājumiem produkta stratēģijā, un pazīstami brendi maksā augstāku cenu un dod iespēju uzņēmumiem veidot brendam lojālu tirgu, A/S „Dzintars” neizdod īpaši daudz līdzekļus sava brenda popularizēšanai, jo tas neveic apjomīgas reklamēšanas kampaņas masu plašsaziņas līdzekļos.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1241474
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register