Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853314
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komercbanku operāciju un pakalpojumu klasifikācija    5
1.1.  Komercbanku operāciju klasifikācija    5
1.2.  Noguldījumu darījumi    6
1.3.  Kredītoperācijas    8
1.4.  Investīcijas    10
1.5.  Skaidras un bezskaidras naudas operācijas    11
1.6.  Attālināto operāciju veikšanas sistēmas un citi bankas pakalpojumi    13
2.  A/S Hansabankas produktu klāsta raksturojums    15
2.1.  A/S Hansabanka pakalpojumu klāsts    15
2.2.  A/S Hansabanka kredīti un to veidi    16
2.3.  A/S Hansabanka maksājuma kartes    21
2.4.  Bankas pasīvās operācijas    25
2.5.  Klientu kontu atvēršana    29
2.6.  Klientu kontu slēgšana    30
3.  Hansabankas darbības apskats 1999. – 2003.g.    32
4.  Komercbanku produktu klāsta attīstības tendences Latvijā    36
  Secinājumi un priekšlikumi    40
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    42
Extract

Latvijā šodien darbojas daudz komercbanku, un piedāvājot vienādus pakalpojumus, katra no tām cīnās par saviem klientiem. Klientu uzkrājumi un noguldījumi ir viens no resursu avotiem komercbankās, tāpēc tās cenšas piesaistīt pēc iespējas vairāk noguldītāju (klientu).
Banku darbība atšķiras no vairuma citu nozaru, jo banku izdzīvošana ir ļoti atkarīga no to klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu no klientiem līdzekļus, par kuriem tiek maksāti procenti un kuri tiek aizdoti citiem klientiem uz augstākiem procentiem. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmējiem, kas ražo preces un pakalpojumus un rada darbavietas. Ja banku sarežģījumu dēļ cilvēki glabātu savus ietaupījumus ārpus finansu sistēmas, tas nodarītu ievērojamus zaudējumus visai valsts ekonomikai un kaitētu sabiedrības labklājības izaugsmei.
Manuprāt, bankās spilgti atspoguļojas jebkuras valsts ekonomikas attīstība. Vērtējot banku klientu aktivitāti, var spriest, cik aktīva ir biznesa vide kopumā, cik attīstīta un gatava dažādām finansu iespējām ir sabiedrība, kurā sektorā ir augšupeja un, kur, iespējams, – krīze. Var teikt, ka Latvija vēl ir valsts ar nelielu pieredzi tirgus ekonomikā. Bankas Latvijā var uzskatīt par attīstības procesa pionieriem jauno tehnoloģiju ieviešanā, jaunu pakalpojumu izstrādāšanā un ieviešanā. Šis darbs, kā arī darbs klientu izglītošanā finansu sfērā var būt un ir nozīmīgs Latvijas valsts ekonomikas attīstībai.
Tā kā Hansabanka ir pievērsusies jaunu tehnoloģiju attīstībai un mūsdienīgiem pakalpojumiem, sava darba analīzei izvēlējos to kā vienu no Latvijas komercbankām, uzzinot arī vairāk par banku struktūru un ekonomiku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register