Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:491762
 
Evaluation:
Published: 30.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

5. Mārketinga aktivitāšu vadība
Rūpīgi jāseko loģistikai, lai sākoties aktivitātēm, sadarbības partneru veikalu tīklos un Laimas filiālēs būtu pieejams viss preču sortiments. Jābūt elastīgiem un gataviem uz to, ka kādā produktu grupā pieprasījums negaidīti var pārsniegt piedāvājumu, tāpēc jābūt iespējai operatīvi reaģēt un loģistikai jābūt pakārtotai mārketinga aktivitātēm.
Jākontrolē sabiedriskās aktivitātes, to kvalitāte un mērķtiecība, kā arī tas, kā uz tām reaģē prese, sabiedrība, konkurenti. Nepieciešamības gadījumā ir jārod iespēja izmantot budžeta rezerves fondu, lai novērstu kļūmes iepriekš neprognozētajās situācijās.
Nepieciešams visu reklāmas veidu monitorings, kam jāpiesaista uzņēmums, kurš specializējas šādu pakalpojumu sniegšanā, katrā konkrētajā reģionā, jo, ņemot vērā to, ka Laimas aktivitātes notiek daudzos un dažādos reģionos, ar pašu spēkiem to veikt praktiski nav iespējams.

6.Kampaņas rezultāti
Būtiski kampaņas rezultātu rādītāji ir pārdošanas apjomi un peļņa, kurus analizējot pa mēnešiem, būtu jāņem vērā arī dažādās mārketinga aktivitātes, konkrētajā laika posmā.
Par Laimas starptautiskā mārketinga kampaņas galīgajiem rezultātiem spriest varēs tikai tad, kad tā būs noslēgusies un apkopoti visi finanšu rādītāji. Tā kā šajā reģionā tas notiek pirmo reizi, tad praktiski nebūs nekādu citu datu ar ko tos salīdzināt. Var jau iegūtos datus salīdzināt ar rezultātiem, kuri iegūti citos Krievijas reģionos, taču ņemot vērā lielo atšķirību, kas pastāv starp reģioniem, to analīzes rezultāti var būt neprecīzi un neobjektīvi.
Pats galvenais lēmums, kurš būs jāpieņem šīs starptautiskās mārketinga kampaņas noslēgumā, būs tas vai A/S Laima ir mērķtiecīgi turpināt savas aktivitātes attiecīgajos reģionos. Pastāv iespēja, ka rezultāti ir tik labi, ka der padomāt par savas produkcijas izplatīšanu visā bijušās PSRS teritorijā!

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1331989
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register