Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812430
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Tabulu saraksts    3
  Attēlu saraksts    4
  Darbā lietotie saīsinājumi    5
  Ievads    8
1.  Saldumu tirgus raksturojums    9
2.  A/S „Laima” raksturojums    13
3.  A/S „Laimas” darbību reglamentējošā tiesiskā bāze    32
4.  Klientu izpēte    34
  Secinājumi    44
  Priekšlikumi    45
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    46
Extract

AS „Laima” šķiet ir viens no pazīstamākajiem un iemīļotākajiem uzņēmumiem Latvijā, kas ar ilggadēju darbu iekarojis savas pozīcijas ne tikai pašmāju tirgū, bet plaši eksportē savas preces arī uz tuvākajām un tālākajām kaimiņvalstīm, tādejādi nesot Latvijas vārdu pasaulē. Laika gaitā mainījušās valdības, politiskās situācijas un likumdošana, tomēr „Laima”, lai arī brīžiem ļoti sīvā cīņā par pastāvēšanu un darbību, ir izdzīvojusi.
Darbā sīkāk tiek apskatīta AS „Laima” produkcija, izvērtēts produktu portfelis, kā arī izteikti secinājumi un priekšlikumi, kas darba autorei radušies produkcijas izpētes laikā.
Pētījuma objekts: piedāvājuma analīze.
Pētījuma priekšmets: A/S Laima.
Darba mērķis: veikt A/S Laima piedāvājuma analīzi.
Darba mērķa sasniegšanai tika izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.izpētīt Latvijas saldumu tirgu;
2.sniegt A/S Laima vispārīgo raksturojumu;
3.izpētīt A/S Laimas darbību reglamentējošo tiesisko bāzi;
4.noteikt A/S Laima attīstības perspektīvas.
Pētījuma periods no 2004.- 2006.gadam.
Darba izstrādē pielietotas šādas metodes: loģiski konstruktīvā, monogrāfiskā, grafiskās, SVID metodes.
2005.gads bija jubilejas gads AS „Laimai” 135 gadi un AS „Staburadzei” 95 gadi. 2005.gads bija pasludināts par ŠOKOLĀDES gadu. Speciāli jubilejai bija veltīti produkti. Viesnīcā „Gūtenbergs” par godu šokolādes gadam tika izgatavota milzīga – 56 kg smaga šokolādes tāfele.
Darba pirmajā nodaļā tiek apskatīti AS „Laima” produkcijas raksturojums, nākošās daļās tiek apskatīts sortiments, analizēts produktu portfelis un tā noiets Latvijā un Eiropā, kā arī sīkāk apskatīts viens konkrēts produkts, kurš ieguvis lielu popularitāti. Uzmanība tiks pievērsta arī mārketinga darbībām, kas stimulē produkcijas virzību tirgū.
Darba izstrādāšanas procesā tika izmantota speciālā un mācību literatūra mārketingā, kā arī finansu un produkcijas realizācijas rādītāji no AS „Laima”, ar kuriem darba autore iepazinās prakses laikā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register