Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142863
 
Evaluation:
Published: 20.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  SIA “Kokrade” vēsture un darbības raksturojums    4
  Darbības raksturojums    4
  Vīzija, misija un mērķi    6
  Saimnieciskās darbības rādītāji    12
  SIA “Kokrade” stratēģiskā analīze    15
  SVID analīze    15
  Makkensija matrica    17
  Bostonas jeb BCG modelis    20
  Portera modelis    23
  Konkurētspējas novērtējums    28
  SIA “Kokrade” nākotnes attīstības stratēģija    33
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    38
Extract

Latvijas valsts stratēģiskais mērķis ir Latvijas uzņēmumu konkurētspējas un nodarbinātības veicināšana, kas atbilst Nacionālā attīstības plānā noteiktajām prioritātēm – ekonomiskās attīstības un konkurētspējas veicināšana, kā arī cilvēkresursu attīstība un nodarbinātības veicināšana, veicinot MVU darbību.
Latvijā MVU veido lielu tautsaimniecības daļu, un tiem ir nozīmīga loma gan iekšzemes kopprodukta radīšanā, gan arī nodarbinātībā. 2002.gadā Latvijā bija 42549 ekonomiski aktīvi uzņēmumi, no kuriem vairāk kā 99% bija MVU un ražošanā darbojās tikai 15%. MVU kopumā valstī nodarbināti 69.9% no privātajā sektorā strādājošajiem.
MVU sektora attīstība valstī nodrošinās ražošanas aktivitāšu pieaugumu, neveidosies ekonomiskā un sociālā disproporcija, un tiks nodrošināta līdzsvarota izaugsme.
Aptuveni 450 no 3000 Vidzemes uzņēmumiem darbojas mežsaimniecības un kokapstrādes nozarēs, no tiem tikai 100 apstrādā koku, pārsvarā - ražo mēbeles. Neskatoties uz samērā lielo konkurenci un vadītāja īso pieredzi, 2004.gadā Valkas rajonā tika dibināta SIA “Kokrade”. Bija tikai K.Puntes vēlme darīt sev patīkamu darbu un pilnveidoties, tāpēc tirgus netika pilnībā izpētīts un īsti skaidra uzņēmuma attīstība arī nebija noteikta. Uzņēmuma izaugsme iespējams var ietekmēt manu nākotni, tāpēc šajā darbā veicu tieši SIA “Kokrade” analīzi. Stratēģija - tas ir uzņēmēja spēja virzīties uz noteiktu mērķi, tāpēc neviens no ārienes nevar to precīzi formulēt. []
Darba mērķis: praktiski izmantot mācību laikā iegūtās zināšanas, veicot SIA “Kokrade” stratēģisko analīzi.
Darba uzdevumi:
1.Iespējami daudz un visaptveroši iegūt informāciju par SIA “Kokrade” darbību un vietu tirgū, kā arī par konkurentiem un kokapstrādes nozari valstī.
2.Izmantojot pieejamo informāciju:
analizēt SIA “Kokrade” vīziju, misiju, mērķus;
veikt SVID analīzi un Makkensija matricu;
veikt pakalpojuma analīzi, izmantojot BCG modeli;
izstrādāt konkurences analīzi pēc Portera modeļa
noteikt SIA “Kokrade” nākotnes stratēģijas
3.Izdarīt secinājumus un izteikt priekšlikumus…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register