Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:572535
 
Evaluation:
Published: 09.05.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  AS „LAIMA” VĒSTURE    4
2.  AS “LAIMA” PRODUKTI    6
3.  AS „LAIMA” ZĪMOLI    9
3.1.  JAUNUMI    9
3.2.  POPULĀRĀKIE ZĪMOLI    10
4.  TIRGUS IZPĒTE    13
4.1.  AS „LAIMA” LATVIJAS TIRGUS RAKSTUROJUMS    13
4.2.  AS „LAIMA” PASAULES TIRGUS RAKSTUROJUMS    15
4.3.  AS „LAIMA” KONKURENCES ANALĪZE    16
4.3.1.  Konkurentu apraksts    17
4.3.2.  Konkurentu salīdzinājums    19
4.4.  AS „LAIMA” VIRZĪŠANA TIRGŪ    20
  SECINĀJUMI    21
  BIBLIOGRAFISKAIS SARAKSTS    22
Extract

SECINĀJUMI
1.AS „Laima” ir izturējusi gan abus Pasaules karus, gan okupācijas režīmus, bet kvalitatīvā saldumu garša ir saglabājusies.
2.AS „Laima” sortimentā ietilpst vairāk nekā 250 dažādu produktu – šokolādes tāfelītes, konfektes, kārbas, karameles, zefīrs, cepumi, vafeles, marcipāns un citi.
3.AS „Laima” ir ieņēmusi vadošo vietu Latvijas tirgū, bet pēdējos gados izvirzījies līderpozīcijās arī Baltijas tirgū, saražojot 16 000 tonnas saldumu un apgrozot ap 24 miljoniem latu gadā.
4.Saistība ar eksportu, 2011.gadā plānotais pieaugums ir 8%, savukārt 2012.gadā plānots to palielināt vēl par 10%.
5.Galvenie konkurenti ir Lietuvas „Pergale”, Igaunijas „Kalev”, Somijas „Fazer”
6.AS „Laima” starp konkurentiem ir ieņēmusi stabilu pozīciju raugoties no pirktā produkcijas apjoma. Tās īpatsvars ir 40%, kas ir iepriecinošs rādītājs. Kā nākamais spēcīgākais konkurents šokolādes tirgū ir Somijas „Fazer” ar 24%. Tam seko „Kalev” ar 16%, savukārt tikai 8% no aptaujātajiem respondentiem pērk Lietuvas „Pergale” ražotās šokolādes.
7. „Laima” piedāvā produktus visa vecuma cilvēkiem, tad arī reklāmas tiek veidotas tā, lai tiek piesaistītas dažāda vecuma grupas. Reklāmās tiek radīta romantiska, noslēpumaina un jauka gaisotne, kas ir tīkama jebkura vecuma reklāmas skatītājam.



Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register