Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:477310
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.09.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  RADOŠA VĪZIJA    4
3.  UZŅĒMUMA KOPĒJIE MĒRĶI    5
4.  TIRGUS IZPĒTE    6
4.1.  Klienti    6
4.2.  Klientu iedalījums    7
4.3.  Konkurenti    8
4.4.  SVID analīze    9
4.5.  Kritiskie panākumu faktori    10
5.  SEGMENTI    11
6.  MĀRKETINGA MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    12
7.  STRUKTŪRA ATTIECĪBĀM AR PIRCĒJIEM    14
7.1.  Pircēja izmaksas    15
7.2.  Informācija par pircēju un sazināšanās    15
7.3.  Pircēju pieejamība    16
7.4.  Pirkuma kvalitāte    17
8.  SECINĀJUMI    18
Extract

SECINĀJUMI
1. AS Lattelecom savu misiju īsteno ne tikai uz papīra, bet tas ir redzams arī reālās uzņēmuma darbībās, pakalpojumos, ko tas piedāvā.
2. Uzņēmuma mērķis, protams, ir attīstīties un pilnveidoties, lai nodrošinātu cilvēkus ar nepieciešamajiem pakalpojumiem, gūtu peļņu. Uzņēmums plāno izaugsmes iespējas, neskatoties uz atpakaļu, tiecas tikai uz priekšu.
3. Uzņēmuma klientu skaits pieaug, galvenokārt uzņēmuma sniegots pakalpojumus šobrīd izmanto mājsaimniecības un citi uzņēmumi, protams, arī individuālas personas.
4. AS Lattelecom ir uzņēmums ar kuru ir ļoti grūti konkurēt, pat „Izzi” un „Baltkom” mēģinājums apvienoties, lai izkonkurētu Lattelecom, cieta neveiksmi.
5. Lattelecom svarīgākais kritisko panākumu faktors ir tas, ka Lattelecom uzņēmums pastāv jau vairākus gadus, tas ieguvis uzticību cilvēku vidu, tāpēc arī viņi izvēlas to lietot.
6. Uzņēmuma mārketinga nodaļa strādā ļoti labi un aktīvi, rosinot jaunas idejas un piedāvājumus, kā labāk un daudzveidīgāk piedāvāt Lattelecom sniegtos pakalpojumus, kā par tiem paziņot klientiem.
7. Lattelecom ļoti augsti vērtē klientu, tā vajadzības, tāpēc arī sazinās ar to ne tikai tad, ka klientam ir vajadzība, bet regulāri, lai noskaidrotu vai viss ir kārtībā un klients ir apmierināts ar sniegto pakalpojumu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1245426
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register