SECINĀJUMI
1. AS Lattelecom savu misiju īsteno ne tikai uz papīra, bet tas ir redzams arī reālās uzņēmuma darbībās, pakalpojumos, ko tas piedāvā.
2. Uzņēmuma mērķis, protams, ir attīstīties un pilnveidoties, lai nodrošinātu cilvēkus ar nepieciešamajiem pakalpojumiem, gūtu peļņu. Uzņēmums plāno izaugsmes iespējas, neskatoties uz atpakaļu, tiecas tikai uz priekšu.
3. Uzņēmuma klientu skaits pieaug, galvenokārt uzņēmuma sniegots pakalpojumus šobrīd izmanto mājsaimniecības un citi uzņēmumi, protams, arī individuālas personas.
4. AS Lattelecom ir uzņēmums ar kuru ir ļoti grūti konkurēt, pat „Izzi” un „Baltkom” mēģinājums apvienoties, lai izkonkurētu Lattelecom, cieta neveiksmi.
5. Lattelecom svarīgākais kritisko panākumu faktors ir tas, ka Lattelecom uzņēmums pastāv jau vairākus gadus, tas ieguvis uzticību cilvēku vidu, tāpēc arī viņi izvēlas to lietot.
6. Uzņēmuma mārketinga nodaļa strādā ļoti labi un aktīvi, rosinot jaunas idejas un piedāvājumus, kā labāk un daudzveidīgāk piedāvāt Lattelecom sniegtos pakalpojumus, kā par tiem paziņot klientiem.
7. Lattelecom ļoti augsti vērtē klientu, tā vajadzības, tāpēc arī sazinās ar to ne tikai tad, ka klientam ir vajadzība, bet regulāri, lai noskaidrotu vai viss ir kārtībā un klients ir apmierināts ar sniegto pakalpojumu.
…