Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923615
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mobilo sakaru pakalpojumu nozares raksturojums    4
2.  PEST analīze    6
2.1.  Politiskie faktori    6
2.2.  Ekonomiskie faktori    7
2.3.  Sociālie faktori    10
2.4.  Tehnoloģiskie faktori    12
  Izmantotā literatūra    14
Extract

2.4 Tehnoloģiskie faktori
Lai veiksmīgāk attīstītos pie mūsdienās pieaugošās tehnoloģiju attīstības, uzņēmumiem nepieciešams rast risinājumus tehnoloģiskai attīstībai, ko arī „LMT” veiksmīgi cenšas darīt. Mūsdienās aktīvi tirgū ienāk dažādi viedtālruņi, un, tas ir veids kā operatoram pievilināt papildus klientu klāstu. Šobrīd Latvijā kā iPhone oficiālais izplatītājs Latvijā ir „LMT”, savukārt „Bite” ir oficiālais "BlackBerry" telefonu izplatītājs Latvijā. Tomēr „LMT” šobrīd ir nostumts nedaudz malā, jo, neskatoties uz to, ka „LMT” lielākais konkurents „Tele2” nav „Apple” oficiālais izplatītājs Latvijā, uzņēmumam ir izdevies saviem korporatīvajiem klientiem piedāvāt jaunāko iPhone5 viedtālruni. Jāsaka, ka šis nav publisks piedāvājums, taču, ja kādam ir vēlme iegādāties šo telefonu, tad mobilo sakaru operators to izdara, sadarbojoties ar Eiropas telefonu izplatītājiem. Turklāt, „Tele2” izdevās būt soli priekšā „LMT” arī šī gada pavasarī, kad kā pirmais operators uzsāka piedāvāt saviem klientiem jaunāko „Apple” planšetdatora iPad modeli.
Līdz ar viedtālruņu popularitāti mainās arī klientu lietošanas paradumi, populārākas un noderīgākas kļūst tālrunī iekļautās aplikācijas, kuru izmantošana mūsdienās kļūst vienlīdz ierasta un svarīga salīdzinājumā ar tādām funkcijām kā zvanīšana, īsziņu sūtīšana un interneta pārlūkošana. Tad nu lielākais „LMT” konkurents „Tele2” ir izmantojis to un ir izveidojis pirmo mobilo aplikāciju katalogu Latvijā, kas ļauj ērti atrast noderīgākās aplikācijas un iepazīties ar atsauksmēm par tām, kā arī redzēt draugu lietotās aplikācijas. Aplikāciju katalogā ir apkopotas jau vairāk nekā 800 aplikācijas telefoniem ar dažādām operētājsistēmām (Android, Windows Phone, iOS, Symbian, MeeGo).
„LMT” ir lielākais mobilo sakaru operators Latvijā ar plašāko tīkla pārklājumu un „LMT” mobilais internets ir pieejams visā tīkla pārklājuma zonā, kas ir 99% Latvijas teritorijas, savukārt tā lielākā konkurenta „Tele2” mobilais internets ir pieejams 85%. Pašlaik „LMT” ātrgaitas 3G tīkla pārklājums sasniedzis 90% Latvijas teritorijas. Turklāt, būtu jāpiemin, ka Latvijā šobrīd ir izsniegtas tikai 3 licences UMTS (3G, IMT-2000) radiofrekvenču izmantošanai –„LMT”, „Tele2” un „Bite”, tas ļauj sniegt lietotājiem jaunas iespējas salīdzinot ar parastajiem mobilajiem telefonsakariem. Tomēr „LMT” ir izdevies izvirzīties līderos arī šajā jautājumā, proti, „LMT” trešās paaudzes tīkla pārklājums summāri ir divreiz lielāks nekā pārējiem un, skatoties pēc pakalpojumu patēriņu intensitātes, „LMT” klientu grupa arī ir aktīvāka.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1329721
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register