Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:342525
 
Evaluation:
Published: 10.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  A/S “Lauma”    3
0.1.  Mikrovide    3
0.2.  Makrovide    4
1.  A/S “Lauma” darbība praktiskā mārketinga uzdevumu izpildē    8
1.1.  Mārketingmikss jeb 4P    8
1.1.1.  Produkti    9
1.1.2.  Sadale un izvietojums    14
1.1.3.  Virzīšana    16
1.1.4.  Cena    19
1.2.  A/S Lauma svarīgākās tirgus segmentācijas pazīmes un kritēriji    20
2.  A/S “Lauma” centieni jaunu preču virzībā    22
2.1.  Bostonas matrica    22
2.2.  Preces dzīves cikls    24
2.3.  SVID (SWOT) analīze    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Ievads
Pēdējo gadu laikā tekstilindustrijas ražošanas apjomi Latvijā vidēji pieauguši par 10%. Lielākā daļa tekstilindustrijas uzņēmumu plāno strādāt ar ražošanas pieaugumu.
Jebkura uzņēmuma mērķis ir sasniegt pēc iespējas augstāku attīstības līmeni, un tātad tā darbības principi tiek balstīti uz nākotnes attīstību un labām tirgus attiecībām starp valstīm šajā nozarē. Uzņēmums cenšas saglabāt galveno tirgus vietu Latvijas tirgū, kā arī iegūt pēc iespējas lielāku tirgus daļu citās valstīs. Uzņēmums balstās uz savas darbības stiprajām pusēm, kas dod iespēju izturēt konkurenci un ieinteresē ārzemju firmas, tieši šādus vārdus varētu teikt par A/S ”Lauma”, kurš pastāv jau 30 gadus un ir ne tikai spējis noturēt savu pozīciju Latvijas tirgū, bet paplašinājis to aiz Latvijas robežām, turklāt visu šo gadu laikā uzņēmumu ir vadījusi viena direktore, varbūt, ka uzņēmuma veiksmīgā pastāvēšana ir tieši pateicoties šai sievietei.
Cīņa par vietu tirgū ir smaga, sarežģīta un dažreiz pat bīstama. Jebkuram uzņēmumam, kurš nodarbojas ar savas produkcijas vai pakalpojumu realizāciju, nepieciešams savākt informāciju par tirgus iespējām un pētīt savus klientus.
Kursa darba mērķis ir ar šajā studiju priekšmetā iegūtajām zināšanām: izvērtēt A/S “Lauma” darbības, kas saistītas ar mārketingu.
Kursa darba mērķa izpildei izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1. Sniegt vispārīgu informāciju par A/S “Lauma”;
2. Raksturot uzņēmuma centienus praktiskā mārketinga izpildē;
3. Raksturot uzņēmuma centienus jaunu preču izveidē;
Lai veiktu šo darbu, izmantoju gan teorētiskos materiālus, gan A/S “Lauma” mājas lapu internetā, kā arī gāju uz A/S “Lauma” veikalu, lai no pārdevējas ko vairāk noskaidrotu par lietām, kas nebija minētas mājas lapā.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register