Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868962
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  SIA ‘’Lāči’’ un tās produkcijas apraksts    3
2.  Īrijas makrovide    5
2.1.  Klimatiski ģeogrāfiskais faktors    5
2.2.  Demogrāfiskais faktors    5
2.3.  Ekonomiskais faktors    7
2.4.  Tiesiski politiskais faktors    9
2.5.  Sociālkultūras faktors    10
3.  Latvijas makrovide    12
3.1.  Demogrāfiskais faktors    12
3.2.  Ekonomiskais faktors    12
3.3.  Tiesiski politiskais faktors    13
3.4.  Sociālkultūras faktors    13
4.  Starptautiskās mārketinga vides apraksts    14
4.1.  Diplomātiskā sadarbība    14
4.2.  Ekonomiskā un finanšu sadarbība    15
4.3.  Citu nozaru sadarbība    17
4.4.  Starpvaldību līgumi    18
5.  Nobeigums    20
5.1.  Konkurentu un patērētāju noteikšana eksporta tirgū    20
5.2.  Mārketinga mix pielietojums eksporta tirgū    23
  Secinājumi    26
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Šajā darbā tiks veikta Latvijas un Īrijas makrovides analīze, kā arī abu valstu starptautiskās vides analīze, lai varētu efektīvāk noteikt Sabiedrības ar ierobežotu atbildību (turpmāk tekstā SIA) ‘’Lāči’’ produkcijas eksporta iespējas un sasniegtu darba mērķi – veikt Īrijas – Latvijas mārketinga vides analīzi SIA ‘’Lāči’’ produkcijas eksportam.
SIA ‘’Lāči’’ produkcijas eksports uz Īriju tika izvēlēts, balstoties uz SIA ’’Lāči’’ ilgo pieredzi izstrādājumu ražošanā, kas atšķiras no konkurentu produkcijas, izcilās garšas un augstās uzturvērtības ziņā, un Latvijas un Īrijas pozitīvajām attiecībām starptautiskajā tirgū.
Veicamie uzdevumi mērķa sasniegšanai bija: iepazīties ar pētāmo uzņēmumu tā produkciju un darbības rezultātiem, apkopot faktus par Latvijas un Īrijas makrovidi, analizēt iegūto informāciju un faktus, apskatīt starptautisko mārketinga vidi, izanalizējot Latvijas un Īrijas attiecības starptautiskajā tirgū, iepazīties ar konkurentiem, noteikt segmentu un atrast mērķa pircēju, izmantojot segmentēšanas pazīmes un raksturlielumus, izanalizēt 4P pielietojumu eksporta tirgū, izdarīt secinājumus, balstoties uz augšminētajiem pētījumiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register