Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:296608
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  MĀRKETINGS UN TĀ STRATĒĢISKĀ BŪTĪBA    4
1.1.  Mārketinga definējums un skaidrojums    4
1.2.  Mārketinga stratēģija    8
1.3.  Mārketinga stratēģijas iespējamie modeļi un plānošanas posmi    9
1.4.  Cenu veidošana – viena no mārketinga stratēģijām uzņēmumā    16
2.  FINANŠU INSTITŪCIJAS RAKSTUROJUMS    18
2.1.  Vispārējās darbības raksturojums    18
2.2.  Bankas SVID analīze    19
3.  AS ”PrivatBank” STRATĒĢIJAS IZPILDEI UZSTĀDĪTIE MĒRĶI UN UZDEVUMI    21
3.1.  Vispārējie bankas mērķi    21
3.2.  Klientu lojalitātes stratēģija    21
3.3.  Virzīšanas pasākumu stratēģija    23
3.4.  Cenu veidošanas stratēģija    26
  SECINĀJUMI    28
  PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Extract

IEVADS

Jebkurai organizācijai, kas klientiem pārdod produktus vai pakalpojumus ir nepieciešams izstrādāt mārketinga stratēģiju. Šī tēma ir aktuāla visām finansu institūcijām, kuras plāno savas finansu darbības attīstību. Šo tēmu izvēlējos, jo arī es vēlos izprast stratēģiskās plānošanas nozīmi un tās izstrādāšanas sastādīšanas īpatnības.
Pašlaik finanšu joma Latvijā ir strauji attīstījusies un šajā jomā ir liela konkurence, kas veicina bankas uz strauju attīstību. Ja banka nespēj attīstīties līdz ar pārējām un pilnveidot savu darbību labāk par citām, tad šī finansu institūcija nav konkurētspējīga. Konkurences saasināšanos pastiprina arī Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā, kas paplašina finansu darbības iespējas. Izturēt konkurenci nav viegli, bet, lai to izdarītu, nepieciešams pilnveidot savu darbību. Ir jāatmet visu lieko, jāmeklē jaunas iespējas un risinājumi, tādēļ ir svarīgi izstrādāt efektīvu mārketinga stratēģiju preču un pakalpojumu virzīšanai tirgū.
Studiju darba mērķis ir izzināt galvenos mārketinga stratēģijas nosacījumus un izstrādāt galvenās ievirzes mārketinga stratēģiju izpildē AS „PrivatBank”, kas ietver nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai bankas tālākai attīstībai.
Studiju darba uzdevumi:
1. Teorētiskās un metodiskās literatūras studēšana pētāmajā jautājumā;
2. Izpētīt un izanalizēt ekonomiski finansiālo darbību AS’’PrivatBank”;
3. Uz veikto pētījumu bāzes, izstrādāt veicamās darbības AS ’’PrivatBank” darbības efektivitātes paaugstināšanai.
Pētījuma priekšmets - AS’’PrivatBank” finansu institūcija.
Tēmas aktualitāte ir tā, ka mūsdienu skarbajos konkurences apstākļos konkurentspēja ir viens no stratēģiskās plānošanas stūrakmeņiem,kas aizņem praktiski visu finansu institūciju prātus.
Darba izstrādē pielietotas salīdzināšanas metodes, statistiskās pētījumu metodes, tabulu, attēlu metodes, analītiskās mārketinga metodes, kur tika pētīts vietējais tirgus, kā arī praktiskās pētījumu un teorētiskās metodes – aprakstošā un analīzes, izmantotas arī pētniecības metodes: novērošanas, pētīšanas. Izmantoti AS „PrivatBank” grāmatvedības dati un darbinieku novērojumi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register