A/S „Rīgas Piena Kombināts” pastāv jau vairāk nekā 80 gadus. Uzņēmums dibināts 1927. gadā ar nosaukumu „Rīgas piena centrāle”. Ražoto produktu klāsts bija tam laikam ļoti daudzveidīgs: piens, sviests, kazeīns, saldais un skābais krējums, kā arī saldējums. Sviests tika ražots eksportam uz Dāniju, Lielbritāniju un Vāciju. 1945. gadā uzņēmumā sāka ražot arī kausēto sieru. Savu pašreizējo nosaukumu līdz ar jaunu ražotni uzņēmums ieguva 1963. gadā, kad Bauskas ielā 180 tika atklāts Rīgas piena kombināts nr. 2. Produkcijas sortimentā sākotnēji ietilpa piens, kefīrs, saldais un skābais krējums, kā arī biezpiens.
Šodien A/S „Rīgas Piena Kombināts” ražo plaša klāsta produkciju, kas ir orientēta uz gala patērētāju. Ņemot vērā, ka uzņēmuma produkcija ir orientēta uz gala patērētāju, caur mazumtirdzniecības tīkliem, kā arī cita veida uzņēmumiem, kas nodrošina produkcijas pieejamību gala patērētājam, uzņēmumam ir jādomā par komunikācijas veidiem, kā šo produkciju realizēt tirgū un esošā produkta pārdošanas apjoma pieauguma palielināšanas veicināšanu. Uzņēmumam ir ārkārtīgi svarīgi spēt izvēlēties visefektīvāko komunikācijas veidu vai veidus, kas spēj uzrunāt patērētāju. Šai kontekstā, darbā tiks apskatīti uzņēmuma izvēlētie komunikācijas veidi to efektivitāte, sastāvdaļas un nozīme.
Studiju darba mērķis: A/S Rīgas Piena Kombināts pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtējums
Studiju darba uzdevumi:
1.Pārdošanas veicināšana kā mārketinga komunikāciju sastāvdaļa
2.A/S Rīgas Piena Kombināts Mārketinga komunikācija un pārdošanas vieta tajā
3.Pārdošanas veicināšanas pasākumu ietekme uz preču noietu.…