Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:544647
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pārdošanas veicināšana kā mārketinga komunikāciju sastāvdaļa    5
2.  A/S Rīgas Piena Kombināts Mārketinga komunikācija un pārdošanas vieta tajā    14
3.  Pārdošanas veicināšanas pasākumu ietekme uz preču noietu    21
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    22
Extract

A/S „Rīgas Piena Kombināts” pastāv jau vairāk nekā 80 gadus. Uzņēmums dibināts 1927. gadā ar nosaukumu „Rīgas piena centrāle”. Ražoto produktu klāsts bija tam laikam ļoti daudzveidīgs: piens, sviests, kazeīns, saldais un skābais krējums, kā arī saldējums. Sviests tika ražots eksportam uz Dāniju, Lielbritāniju un Vāciju. 1945. gadā uzņēmumā sāka ražot arī kausēto sieru. Savu pašreizējo nosaukumu līdz ar jaunu ražotni uzņēmums ieguva 1963. gadā, kad Bauskas ielā 180 tika atklāts Rīgas piena kombināts nr. 2. Produkcijas sortimentā sākotnēji ietilpa piens, kefīrs, saldais un skābais krējums, kā arī biezpiens.
Šodien A/S „Rīgas Piena Kombināts” ražo plaša klāsta produkciju, kas ir orientēta uz gala patērētāju. Ņemot vērā, ka uzņēmuma produkcija ir orientēta uz gala patērētāju, caur mazumtirdzniecības tīkliem, kā arī cita veida uzņēmumiem, kas nodrošina produkcijas pieejamību gala patērētājam, uzņēmumam ir jādomā par komunikācijas veidiem, kā šo produkciju realizēt tirgū un esošā produkta pārdošanas apjoma pieauguma palielināšanas veicināšanu. Uzņēmumam ir ārkārtīgi svarīgi spēt izvēlēties visefektīvāko komunikācijas veidu vai veidus, kas spēj uzrunāt patērētāju. Šai kontekstā, darbā tiks apskatīti uzņēmuma izvēlētie komunikācijas veidi to efektivitāte, sastāvdaļas un nozīme.

Studiju darba mērķis: A/S Rīgas Piena Kombināts pārdošanas veicināšanas pasākumu novērtējums
Studiju darba uzdevumi:
1.Pārdošanas veicināšana kā mārketinga komunikāciju sastāvdaļa
2.A/S Rīgas Piena Kombināts Mārketinga komunikācija un pārdošanas vieta tajā
3.Pārdošanas veicināšanas pasākumu ietekme uz preču noietu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1130845
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register