Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:682629
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  A/S RĪGAS PIENSAIMNIEKS DARBĪBAS APRAKSTS    4
2.  A/S RĪGAS PIENSAIMNIEKS MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
2.1.  Iekšējās vides analīze    5
2.2.  Ārējās makro vides raksturojums    6
  Iekšzemes kopprodukts uz vienu iedzīvotāju (faktiskajās cenās), Ls    6
2.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    7
2.3.1.  Vienkāršā metode    7
2.3.2.  Virknes attiecību metode    8
2.4.  Segmentēšana    8
2.5.  Mērķtirgus noteikšana    10
2.6.  Pozicionēšana    11
2.7.  Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    13
3.  KONKURENCES ANALĪZE    15
3.1.  Portera 5 spēku modelis    15
3.2.  SVID analīze    18
3.3.  General Electric modelis    24
  SECINĀJUMI    27
  PRIEKŠLIKUMI    28
  IZMANTOTIE AVOTI    29
Extract

Šajā kursa darbā ir veikta a/s Rīgas Piensaimnieks mārketinga vides, nozares un konkurences analīze, izmantojot tirgzinību kursa laikā apgūtās analīzes metodes un gūtās zināšanas. Pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem tika noteikta turpmākā uzņēmuma mārketinga stratēģija.
Rakstot šo darbu darba autori ņēma vērā, ka a/s Rīgas Piensaimnieks ir viens no nozīmīgākajiem ražošanas uzņēmumiem Latvijā ar lielu strādājošo skaitu un apgrozījumu, līdz ar to arī sarežģītu darbības struktūru, kā arī to, ka nevar viennozīmīgi vērtēt uzņēmuma darbības rādītājus, kuri bija mums pieejami. Jāpiebilst, ka analīze un līdz ar to arī secinājumi tika veikti ņemot vērā statistiskos rādītājus līdz 2003. gadam.
Kā jau tika minēts, a/s Rīgas Piensaimnieks ir Latvijas tautsaimniecībai ļoti nozīmīgs uzņēmums. It sevišķi pēc iestāšanās Eiropas Savienībā, konkurence nozarē ir ļoti liela, un, lai saglabātu savu tirgus daļu un attīstītu uzņēmumu, nenovērtējama nozīme ir tieši mārketinga stratēģijai un, protams, arī veiksmīgai plānotā izpildei.
Ar šī darba palīdzību darba autoru mērķis ir noskaidrot pašreizējo nozares stāvokli Latvijā un a/s Rīgas Piensaimnieka vietu un nozīmi tajā, kā arī censties prognozēt optimālos nākotnes tirgzinību risinājumus.
Lai gan uzņēmuma saražotā produkcija tiek arī eksportēta, pētījumi tika veikti Latvijas tirgū, tikai mazliet pieskaroties eksporta apjomam un jau esošajam eksporta tirgum, lai novērtētu uzņēmuma iespējas un esošās iestrādnes, stratēģiju.
Lai pilnvērtīgi veiktu šo darbu, autori izvirzīja galvenos uzdevumus:
noteikt uzņēmuma vietu un iespējas tirgū (ar Bostonas konsultantu grupas matricu, Portera 5 spēku modeli u.c.);
izvērtēt uzņēmuma stiprās un vājās puses;
analizēt konkurenci, mārketinga vidi, patērētāju rīcību esošajā tirgū;
izdarīt objektīvus secinājumus, kas ieteikumu veidā palīdzētu uzņēmuma tālākā darbībā un attīstībā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register