Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:276423
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.1.  VISPĀRĒJĀ MENEDŽMENTA TEORIJA    6
1.1.  Menedžments no resursu aspekta    6
1.2.  Menedžmenta funkcijas    6
1.3.  Menedžmenta process    7
1.3.1.  Klasiskā vadības pieeja    7
1.3.2.  Uzvedības vadības pieeja    8
1.3.3.  Zinātniskā pieeja    8
1.3.4.  Visu trīs sistēmu integrācija    8
1.4.  Organizācijas vadības līmeņi    10
2.  MULTINACIONĀLĀS KORPORĀCIJAS    11
1.6.1.  Kapitāla mobilitāte    14
1.6.2.  Ārvalstu investīciju vērtīgums    14
1.6.3.  Multinacionālo korporāciju neskaidrās tiesības un pienākumi    15
  3. IBM PIEMĒRS    17
1.7.  Vispārēja informācija par IBM    17
  IBM darbības sfēras [8]    17
  IBM plašāk pazīstamie produkti [8]    18
  1)Sistēmas un serveri    18
  2)Programmatūra    18
  3) Infoprint drukas sistēmas    19
  4) Storage    19
  5) Pusvadītāji    19
  6) Jauninājumi, piederumi un daļas    19
  7) Produkti mazajiem uzņēmumie    19
  8) Datori Lenovo ThinkPad un ThinkCentre    19
1.8.  IBM uzņēmējdarbības stratēģija    19
1.9.  Vadības struktūra    21
3.1.1.  Akcionāru kopsapulce    21
3.1.2.  Valde    22
3.1.3.  Izpildvaras komisijas    23
3.2.  Personāla vadības principi    24
3.2.1.  Veiksmīgas uzņēmuma iekšējās darbības principi [8]    24
3.2.2.  Personāla darbības standarti [8]    25
  SECINĀJUMI    28
  LITERATŪRA    30
Extract

Ievads
Organizācijas veiksmīgai funkcionēšanai nepieciešama vadība. No pareizas un plānotas vadības lielākoties ir atkarīgi arī uzņēmuma rezultāti.
Kā zināms, ASV pasaules ekonomikā spēlē ļoti lielu un nozīmīgu lomu. Daudzu uzņēmumu vadības pamatā tiek ņemti ASV izstrādātie pamata kritēriji, tiek ņemti ASV izstrādātie pamata kritēriji, tiek ņemta pieredze no ASV uzņēmumiem. Taču šie, lielāko tiesu, ir mazi un vidēji uzņēmumi, jo Latvijā, kā zināms, nav lielu korporāciju, kādas pastāv ASV.
ASV ir zināma ar multinacionālo korporāciju darbību, tāpēc arī tika izvēlēta referāta tēma, kura izskata menedžmenta jeb vadības nozīmi un multinacionālo korporāciju darbību. Referāta praktiskajā daļā tiek izskatīta viena no 500 lielākajām ASV korporācijām pasaules mērogā IBM.

1. 1. VISPĀRĒJĀ MENEDŽMENTA TEORIJA
1.1. Menedžments no resursu aspekta
Visas organizācijas izmato četrus pamata resursus savas darbības nodrošināšanai. Tie ir cilvēkresursi, finanšu resursi, materiālie resursi un informācijas resursi. Šie resursi un to pielietojums būtiski atšķiras no organizācijas (uzņēmuma) veida.
1. Cilvēkresursi sevī ietver vadības talantu un darbaspēku.
2. Finanšu resursi tiek lietoti, lai varētu nodrošināt organizācijas ilgstošu un nepārtrauktu darbību.
3. Materiālu resursi sevī ietver ražošanas iekārtas, ofisa telpas, aprīkojumu un nepārstrādātās izejvielas.
4. Informācijas resursi ir dati, kuri organizācijai vajadzīgi efektīvu lēmumu pieņemšanai.
Vadītāju uzdevums ir efektīvi kombinēt un koordinēt resursus, lai sasniegtu organizācijas mērķus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1127017
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register