Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328550
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Viens no pagājušā gada nozīmīgākajiem notikumiem Latvijas valsts dzīvē bija ASV prezidenta Dž.V.Buša vizīte Rīgā. Izvēloties rakstīt par šo tēmu, vēlējos noskaidrot, kāds ASV prezidenta tēls tika piedāvāts Latvijas Radio-1 klausītājiem- kādas ziņas bija pārsvarā- pozitīvās vai negatīvās.
Problēma, manuprāt, bija tā, ka sagaidot viesi, daudz tika runāts par to, cik liels pagodinājums tas ir Latvijai, kā arī cik pašai ASV nepieciešama ir šī vizīte Latvijā. Taču ievērojami mazāk un neuzsvērtāk izskanēja pretēji viedokļi, kas atklātu ASV politikas „melnās puses”- piemēram, Irākas jautājumu. Jautājums- vai mediji apzināti veidoja ASV un to prezidenta pozitīvo tēlu?
Tēmas precizēšanai izvēlējos viena medija, Latvijas Radio-1, 6. un 7. maija ziņu un informatīvos raidījumus, un veicu kontentanalīzi- šis pētījuma materiāls veidos mana darba praktisko daļu, savukārt teorētiskajai bāzei izvēlējos Dr. Klausa Mertena pozīciju tēla veidošanā.
Rakstu darbs sastāv no ievada; problēmas, teorijas un pētījumu rezultātu izklāsta un pielikuma.Rakstu darba izklāsts
Sākšu ar tēla jeb imidža definēšanu, esmu izvēlējusies Reinholda Berglera piedāvāto definīciju: Tēls ir vienkāršots un vērtējošs priekšstatu tēls, kvazispriedums, kas neatpazīst spēkā esamības robežas un empīriski nav pietiekami nodrošināts. Visi cilvēka uztverei, pārdzīvojumam un domāšanai pieejamie priekšmeti vienmēr tiek vienkāršoti- pārstrādāti tēlos: ainavas, zemes, tehnoloģijas, pilsētu atrašanās vietas, [...]. Tēli (aizspriedumi) ir universāls fenomens. Tie neattēlo realitāti ar fotogrāfisku detalizētību, bet gan veido savus secinājumus piesaistē galvenajiem kairinātājiem, atsevišķiem veikumiem, atsevišķiem panākumiem, bet arī atsevišķām neveiksmēm. Tēli, kā to īpaši skaidri parāda iespaida psiholoģija, rodas īsā laikā pamatojoties uz informācijas minimumu. Tādējādi nepieciešamie psiholoģiskie mehānismi funkcionē lielā ātrumā, visumā automātiski, un bez traucējumiem no domāšanas puses. Skepse un šaubas tiek izslēgti, „ja” un „bet” netiek pieļauti, vienīgi nepārprotami (viennozīmīgi) spriedumi, kas subjektīvi šķiet pieņemami1.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1157172
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register