Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:643049
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    5
1.  Vidusskolas vecumposma jauniešu vispārīgs raksturojums    8
2.  Nestandarta pieeja    10
3.  Atjautības uzdevumi    12
3.1.  Ģeometriskie uzdevumi ar sērkociņiem    12
3.2.  Aritmētiskie atjautības uzdevumi    14
3.3.  Ģeometriskie atjautības uzdevumi    16
4.  Uzdevumu atbildes    20
5.  Uzdevumu eksperimentālā pārbaude    25
5.1.  Piedāvātie uzdevumi    25
5.2.  Uzdevumu rezultāti    27
5.3.  Skolotāju un skolēnu recenzijas un ieteikumi    30
  Secinājumi    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Extract

Kad skolēns ir absolvējis pamatskolu (LR Izglītības likumā ir rakstīts, ka pamatizglītības iegūšana vai pamatizglītības iegūšanas turpināšana līdz 18 gadu vecuma sasniegšanai ir obligāta), viņš ir sagatavots vidējās izglītības pakāpes apgūšanai vai profesionālajai darbībai, apguvis cilvēkam, individuālajā dzīvē, nepieciešamās pamatzināšanas un pamata prasmes, ir izveidojusies vērtību orientācija, viņš ir gatavs iekļauties sabiedrībā. Skolēnos vērojama uzvedības un vērtību maiņa, ko iespējams ietekmē skolotāju attieksmes maiņa, jo vidusskola nav obligāta. Nostiprinās vai mainās interese pret noteiktiem priekšmetiem, pret priekšmetiem, kuros ir nepieciešam kārtot centralizētos eksāmenus, lai sekmīgi, bez problēmām varētu izvēlēties augstskolu, kurā apgūt augstāko izglītību. Vidusskolā vairākos mācību priekšmetos daudzas apgūstamās tēmas daļēji var sasaistīt ar pamatskolā apgūtajām, taču pavisam noteikti tās tiek papildinātas un apgūtas padziļinātākā formā. Lai skolēns sekmīgi apgūtu viņam interesējošos priekšmetus, ir svarīgi, lai attiecīgā mācību priekšmeta skolotājs būtu zinošs savā jomā. Viņam ir jābūt personībai, kas var ietekmēt skolēnu, ir jāmāk vēl vairāk ieinteresēt un motivēt skolēnu mācīties šo priekšmetu. Ir vajadzīga oriģināla un kreatīva pieeja intelektuālo spēju veicināšanai, to var panākt atsakoties no domāšanas stereotipiem. Jāveicina spējas - risināt problēmas, redzēt priekšmetos kaut ko tādu, ko nesaskata citi, radīt jaunas kombinācijas no elementiem, ko vairums cilvēku zina un izmanto tikai noteiktā, zināmā veidā, veidot sakarības starp elementiem, kuriem pirmajā acu uzmetienā nav nekā kopīga.
Atskatoties uz visu iepriekš minēto, izvirzu sekojošu sava darba mērķi: sastādīt vidusskolas līmeņa uzdevumus matemātikā, kuri attīstītu prasmi domāt dažādos veidos, lai kopumā skolēns spētu domāt efektīvāk.
Lai izvirzīto mērķi sasniegtu, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
Izpētīt un aprakstīt kreatīvas domāšanas un prāta spēju attīstības paņēmienus;
Izstrādāt vidusskolas matemātikas kursa saturam atbilstošu uzdevumu komplektu;
Praksē pārbaudīt izveidoto uzdevumu nepieciešamību, izmantojamību;
Apkopot un izvērtēt iegūtos datus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1240483
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register