Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:823101
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Анотация    4
  Ievads    5
1.  Piramīdas dabā    6
2.  Piramīdas ģeometrijā    13
1.1.  Regulāras piramīdas    20
1.2.  Neregulāras piramīdas    24
1.3.  Piramīdas tilpuma aprēķināšana    27
3.  Uzdevumi par regulārām piramīdām    28
3.1.  Pamatā trijstūris    28
3.2.  Pamatā kvadrāts    31
3.3.  Pamatā sešstūris    34
4.  Uzdevumi par neregulārām piramīdām    35
4.1.  Ja piramīdas augstuma pamats atrodas pamata daudzstūra ievilktās riņķa līnijas centrā    35
4.2.  Ja piramīdas augstuma pamats atrodas pamata daudzstūra apvilktas riņķa līnijas centrā    37
5.  Valsts pārbaudes darbos ietvertie uzdevumi par piramīdām    38
  Secinājumi    42
  Izmantotie informācijas avoti    43
  Pielikums    44
Extract

Darba tēma: IT izmantošana matemātikas stundās, piramīdas.
Mūsdienās arvien vairāk palielinās interese par datoriem un to izmantošanas iespējām. Datorus izmanto gandrīz jebkurā firmā, jo to iespējas ir ļoti plašas un noderīgas. Gandrīz katra programma ir ļoti cieši saistīta ar matemātiku. It īpaši iedziļinājos Microsoft PowerPoint iespējās, taisot matemātiskos uzdevumus un ievadot teoriju (par piramīdām), lai izveidotu uzskatāmu mācību materiālu, ko izmantot matemātikas stundās.
Darba mērķis ir sniegt vispārīgus datus par piramīdām dabā, īsu teorētisku informāciju par piramīdas veidiem un elementiem, kā arī aprēķināšanas formulām. Apskatīt galvenos uzdevumu veidus un izveidot analogu uzdevumu sērijas. Izzināt jau esošos interneta resursus, kā arī izveidot jaunus informācijas tehnoloģiju resursus ģeometrijā, par piramīdām, darbam matemātikas stundām 11.klasei.
Darba uzdevumi:
1.Iegūt informāciju par piramīdām (gan dabā, gan ģeometrijā);
2.Izzināt programmu Geonext, ar kuru veidot ģeometriskos zīmējumus;
3.Izveidot teoriju un uzdevumus, izmantot tos matemātikas stundās;
4.Noskaidrot vai skolēniem un skolotājai bija vieglāk strādāt ar IT materiālu;
5.Atrisināt pēdējo gadu valsts pārbaudes darbu uzdevumus par piramīdām.
Hipotēze: IT izmantošana atvieglo gan skolēnu, gan skolotāju darbu stundās.
Darbā izmantotās metodes: Literatūras analīze, interneta resursu izzināšana, praktisku uzdevumu un zīmējumu veidošana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1153722
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register