Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:737942
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Extract

Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību.
Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrismu produktu izveidei, esošo apzināšanai un to konkurētspējas palielināšanai, Latvijai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums, Latvija un Baltijas valstis strauji attīstās kā ekonomiski aktīvs reģions un pasaules un Eiropas mērogā Latvija ir jauns tūrisma galamērķa piedāvājums.
Studiju darba tēma ir: „Atpūtas tūrisma iespējas Zemgalē”. Darba mērķis ir raksturot atpūtas tūrisma iespējas Zemgalē. Darba uzdevums:
Iepazīties ar literatūras avotiem, interneta resursiem un statistikas datiem un intervijas..
Teorētiski pamatot tūrisma veidus un to saistību ar atpūtas tūrismu
Īsi raksturot Zemgales novadu
Apkopot secinājumus un un priekšlikumus atpūtas tūrisma pilnveidošanai.
Tūrisms – aptver to personu aktivitātes, kas ceļo un uzturas ārpus savas ierastās dzīvesvietas ne ilgāk par vienu sekojošo gadu, ko velta atpūtai, darījumiem vai citiem mērķiem. [2,18]
Tūrismā izdala trīs galvenos tipus: vietējais tūrisms, ienākošais tūrisms un izejošais tūrisms. Ienākošo un izejošo dēvē par starptautisko tūrismu.
Vietējais tūrisms ir kādas valsts tūristu aktivitātes, ceļojums savas valsts teritorijā. Starptautiskais tūrisms ir tūrisma ceļojums, ko veic kādas valsts iedzīvotāji ārzemēs, vai citu valstu iedzīvotāju ceļojums dotajā valstī. Galvenie tūrisma tipi: vietējais, ienākošais un izejošais var savstarpēji pārklāties, veidojot citus tūrisma veidus – iekšzemes tūrismu un nacionālo tūrismu. Nacionālo tūrismu veido vietējais un izejošais tūrisms. Iekšzemes tūrisms veidojas no vietējā un ienākošā tūrisma. [3, 2]
Tūrists – fiziska persona, kura ceļo ārpus savas pastāvīgās dzīvesvietas ne ilgāk kā vienu gadu, uzturas sabiedriskā vai privātā mājvietā ne mazāk kā vienu nakti un apmeklētajā vieta neveic algotu darbu. [1, 8]
Tranzīta tūrisms – ceļojums, kura laikā tūrists uzturas valstī caurbraucot uz laiku līdz 24 stundām un turpina ceļojumu uz jebkuru citu valsti.
Tūrisma nozare – tautsaimniecības nozare, kuras uzdevums it tūrisma pakalpojumu sagatavošana un sniegšana.
Tūrisma resursi – dabas un cilvēku veidoto faktoru un norišu kopums, kuri piesaista emocionālās, garīgās, fiziskās un dziednieciskās tūrista intereses.
Tūrisma produkts – jebkura prece, maksas vai bezmaksas pakalpojums, produkcija, cilvēka darbības radītās bagātības, vērtības un apstākļi vai to kopums, kam piemīt reāla patēriņa vērtība un kurus tūrisma un citu tautsaimniecības nozaru uzņēmumi un organizācijas ražo, izveido vai pielāgo tūristu interešu un vajadzību apmierināšanai. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register