Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:215730
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Kā radās Internets    4
1.2.  Populārākās Interneta iespējas    5
1.3.  Interneta pielietošana Latvijā    10
2.  Praktiskā daļa    15
2.1.  Internets, tā pielietošanas iespējas tūrisma biznesā    15
2.2.  Divu tūrisma firmu mājas lapu salīdzinājums    19
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Kursa darbs ir izstrādāts studiju kursa „Internets un prezentācijas dokumenti”, izvēlētā tēma ir „Interneta izmantošanas iespējas un tā izmantošanas nepieciešamība tūrisma biznesā”.
Interneta attīstība, tāpat kā jebkuras citas nozares attīstība, ir atkarīga no vairāku faktoru ietekmes. Neskatoties uz to, Internets joprojām ir vismodernākā un mazāk reglamentējamā vide, savstarpējās saziņas un darījumu veikšanas jomā.
Salīdzinot Interneta izplatību Latvijā ar situāciju Eiropas valstīs, jāsecina, ka Latvijā ir samērā zems līmenis. Tieši tāds pats Interneta lietotāju daudzums ir arī Turcijā, kur ir ļoti labvēlīgi apstākļi Interneta nozares attīstībai, tāpēc Interneta pakalpojumi attīstās neiedomājami ātri. Jācer, ka Latvijas Interneta pakalpojumu sniedzēji šajās sacensībās nezaudēs savas pozīcijas.
Tūrisms kā industrija Latvijā, pēc tās iestāšanās ES, arī ir sācis attīstīties daudz straujāk, nekā iepriekš. Viens no mazā un vidējā biznesa attīstības komponentiem ir spēja izmantot jaunās savu pakalpojumu virzīšanas iespējas. Par vienu no tādām var uzskatīt Internetu.
Faktiski te ir divas iespējas:
 izmantot Internetu savu pakalpojumu prezentācijai;
 e-komercija – savu pakalpojumu pārdošana ar Interneta palīdzību.
Jebkurā gadījuma šiem mērķiem ir vajadzīga sava mājas (Web) lapa.
Šā kursa darba mērķis ir izpētīt interneta iespējas un tās nepieciešamību, un konkrēti tūrisma biznesā. Lai panāktu izvirzīto mērķi, šajā darbā jārisina sekojošie uzdevumi:
1.Apkopot informāciju par Interneta iespējam.
2.Raksturot tūrisma biznesā Interneta iespējas un nepieciešamību.
3.Izpētīt divas tūrisma firmas mājas lapas uzbūvi un piedāvāto servisu.
4.Izstrādāt aptaujas anketas par tūrisma firmas mājas lapas vērtēšanu.
5.Veikt aptaujas un izvērtēt tos.
6.Izanalizēt tūrisma firmas mājas lapas kvalitāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register