Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:766440
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.07.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  ĀTRĀ KREDĪTA JĒDZIENA SAPRATNE    4
  Ātrā kredīta nosacījumi    4
  REKLĀMAS DALĪBNIEKS CERĒJIS UZ PROCENTU ATLAIDĒM    5
  “INCREDITGROUP” VEIDOTĀS REKLĀMAS ANALĪZE    6
  SECINĀJUMI    7
  IZMANTOTO AVOTU, TEORĒTISKĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    8
Extract

SECINĀJUMI
Protams, ka nebanku kredīti tiek izmantoti tad, kad cilvēkam ir nepieciešami finanšu līdzekļi ātri, protams, ņemot vērā, ka pensionāri ir šajā kategorijā, kuriem var rasties pēkšņi izdevumi, viņiem ir nepieciešami šādi instrumenti, ar kuriem var šos izdevumus segt.
Bezatbildīgo aizņemšanos un lielo parādsaistību skaits aizvien ir augsts, tas kļuva par vienu no iemesliem arī Saeimā skatītajām izmaiņām likumā, kas vēl vairāk iegrožos ātro kredītu kompānijas. Atbildes reakcija no ātro kredītu nozares bija agresīva reklāma, kurā valstij un Patērētāju tiesību un aizsardzības centram tiek pārmests, ka tiek ierobežota godīga uzņēmējdarbība. Šī reklāma gluži tāpat kā “cīņa par brīvību” salīdzinājums pievērsa sabiedrības uzmanību un cilvēki sāka runāt par to, cik tad patiesi nabagi ir šie kredītdevēji.
Tomēr fakti runā paši par sevi - ātro kredītu devēju peļņa aug apskaužamā ātrumā. Pēdējā gadā “4Finance”, kam pieder kredītfirmas “smscredit”, “vivus.lv”, “ondo.lv”, ir nopelnījusi 36 miljonus, un ierobežojumi nozīmētu zaudēt daļu no šiem miljoniem.
Tiesa gan, šī reklāma nonāca Patērētāju tiesību aizsardzības centra redzeslokā un tika pakļauta izvērtēšanai, un šoreiz reklāmu izplatīšanu medijos tika lūgts pārtraukt.
Atbilstoši darba mērķim tiek secināts, ka biežāk ātrā kredīta reklāmas nav ētiskās jeb mudina, bet arī maldina.
No cilvēku pieredzes var arī apgalvot, ka ātrā kredīta reklāma sniedz tādu ātrā kredīta tēlu, lai pievērst uzmanību, bet par pārējiem sīkumiem reklāmā nav minēts nekas. Tādējādi, ātrā kredīta verbālais tēls reklāmā nav ētiskais un patiess, tas vienkārši mudina, bet nestāsta.
Kā piezīme, varu minēt to, ka nedrīkst vainot ātrā kredīta sniegšanas kompānijas, jo reklāmas pamatprincips un arī mērķis ir mudināt, nevis stāstīt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1366921
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register