Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:646414
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.07.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  TEORĒTISKĀ DAĻA    5
1.  Pusaudžu vecuma īpatnības    5
  Pusaudzis skolā    7
1.2.  Kognitivitātes attīstība    7
1.3.  Skolēnu savstarpējās attiecības    8
1.4.  Attiecības ar skolotāju    8
2.  Trauksmes psiholoģiskais raksturojums    10
2.1.  Trauksme no psihoanalīzes viedokļa    10
2.2.  Trauksme no eksistenciālās teorijas viedokļa    11
2.3.  Trauksme saistībā ar stresu    11
2.4.  Trauksmes izpausmes    12
2.5.  Trauksmes saistība ar bailēm    12
3.  Pedagoģija    13
3.1.  Vērtēšanas veidi    13
3.1.1.  Formālie (strukturizētie) un neformālie (brīvie)    13
3.1.2.  Objektīvie un subjektīvie vērtējamie pārbaudes darbi    13
3.1.3.  Normatīvā (salīdzinot) un kriteriālā (individuāli) vērtēšana    14
  Pētnieciskā daļa    15
  Metodes apraksts    15
  Rezultāti un to analīze    16
  Secinājumi    28
  Ieteikumi    29
  Literatūras saraksts    30
  Anotācija    31
  Annotation    32
  Pielikums    33
Extract

Mēs dzīvojam 21. gs, kas ir nepārtrauktas rosības, nemierīguma un trauksmes laiks. Nevar zināt, kas var notikt nākamajā mirklī un, mūsuprāt, pusaudži to izjūt visvairāk, jo pusaudžiem ir jāizprot sava identitāte, jāpieņem tas, kā viņi tiek novērtēti un jāspēj integrēties pieaugušo sabiedrībā. Daudzi aspekti spēj ietekmēt šos procesus. Šajā zinātniski pētnieciskajā darbā tiks aplūkoti daži no tiem.
Laikmetā, kurā izglītība ir kļuvusi par sākuma kapitālu dzīves kvalitātes uzlabošanai, izglītības iestādes ieņem ar vien nozīmīgāku lomu tās veidošanā. Jūtama sabiedrības tendence tiekties pēc izglītības iegūšanu mūža garumā. Lai skaidrāk apzinātu savas spējas un tās attīstītu visa mūža garumā, svarīgi tās atklāt jau agrīnā vecumā, un tādēļ skola, kā pirmā sertificēta iestāde, izglītības sistēmā ir kļuvusi par investīcijas iespēju katra indivīda spējām. Skola ir tā, kur pusaudzis pavada lielu daļu savas dienas, un arī ārpus skolas pusaudzi nepamet domas par skolu – mājasdarbi, pārbaudes darbi, novērtējums, attiecības ar skolotājiem un klasesbiedriem. Šis vecumposms tiek identificēts ar notiekošo skolas vidē. Tā kā šis posms ir tik nozīmīgs turpmākajai attīstībai tad svarīgi, kādā veidā pusaudzis veido savu attieksmi pret izglītību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register