Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:727375
 
Evaluation:
Published: 24.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Vispārējā informācija    2
2.  Viesnīcas „Rīga” vispārējs apraksts    5
3.  Tūrisma industrija – nozares apskats    8
4.  Viesnīcas „Rīga” ienākumi pa sezonām    18
5.  Viesnīcas „ Rīga” papildus ienākumi no telpu un konferenču aprīkojuma nomas maksām    19
6.  Īpašuma vērtējums un pielietotās vērtēšanas metodes    20
7.  Viesnīcas „Rīga” naudas plūsma    27
8.  Naudas plūsmas izmantotie rādījumi    28
9.  Viesnīcas „ Rīga” finanšu analīze    30
  Pielikums    33
Extract

Kopš Latvijas iestāšanās ES tūristu plūsma uz Latviju ik gadu ir krasi palielinājusies. Nozares pieaugumu šajā periodā ir veicinājusi Latvijas pievienošanās ES valstu saimei, aktīvi mārketinga pasākumi, tūrisma produktu un infrastruktūras attīstība, tiešo avioreisu skaita ievērojama palielināšanās u.c. Par spīti negatīvajām tendencēm Eiropas un pasaules mērogā, arī šogad aktīvā tūrisma sezona Latvijā nav bijusi slikta, taču vērojams pieauguma samazinājums. 2008. gada 1.pusgadā ārzemju ceļotāju robežšķērsojumu skaits Latvijā bija līdzīgs 2007.gada attiecīgajam periodam. Taču, pēc Eirostat datiem, 2008. gada 1.pusgadā Latvija ir izvirzījusies līderos Baltijas valstu vidū ceļotāju izdevumu apjoma ziņā: kamēr Igaunijā un Lietuvā ceļotāji atstāj vidēji ap 6% mazāk naudas, Latvijā šajā periodā ceļotāji ir iztērējuši par 23% vairāk. Tūrisma nozarē aktuālas ir ES iedzīvotāju ceļošanas ieradumu izmaiņas. Šobrīd cilvēki ceļo mazāk, izvēlas vairāk zemo izmaksu galamērķus, savukārt prasības pret produktu un pakalpojumu kvalitāti, kvalitātes atbilstību cenai – turpina paaugstināties. Tāpat ir lielāks pieprasījums pēc vides autentiskuma, stingrākas drošības prasībām, kā arī lielākas izpratnes par vides aizsardzības jautājumiem. Galvenais izaicinājums Latvijas tūrismam ir starptautiskās konkurences paaugstināšanās. Kopīgi ar tūrisma nozares pārstāvjiem pamatnostādnēs ir noteikts jauns tūrisma nozares attīstības mērķis - kvalitatīva, konkurētspējīga un ilgtspējīga Latvijas tūrisma produktu un pakalpojumu veidošana, veicinot valsts eksportspējas palielināšanos un Latvijas kā pievilcīga ceļojuma galamērķa Baltijas jūras reģionā pozīcijas nostiprināšanos. Pamatnostādnēs tiek akcentēts, ka ārvalstu tūristu plūsmas uz Latviju stabils pieaugums un ienākumu no tūrisma palielināšana veicina valsts eksporta palielināšanos. Galvenie rīcības virzieni mērķa sasniegšanai būs kvalitātes paaugstināšana tūrisma nozarē, Latvijas tūrisma produktu attīstība un sadarbības veicināšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1317443
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register